Do Paulinki.

1. Data: 2009-12-06 23:43:53

Temat: Do Paulinki.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Cię,

Przyznaję, że byłam w stsunku do Ciebie złośliwa.
Wzbudziłaś we mnie wielką niechęć i odrazę to tym, jak - świadomie, cz też
nie - pastwiłaś się nad biedną Izą.
A Dziewczyna nawet nie mogła się bronić - bo Jej nie było.
I chciałam, żebyś poczuła na własnej skórze, jaką "przyjemnść" sprawiłaś
naszej poetce.
Nie uznaję Ciebie za... jak to okresliłaś "wredną sukę".
Przyznałam tylko rację temu, co sama o sobie napisałaś.
Nie ma ludzi z gruntu ani dobrych ani złych.
Nie wiem, dlaczego tak Dziewczynę potraktowałaś.
Odebrałam Ciebie jako złośliwą, zazdrosną, wredną babę, która karmi się
własną nienawiścią i jadem i po trupach idzie do celu i ma ogromną radość i
satysfakcję z każdej wbitej komuś szpili.
A im ktoś bardziej cierpi, tym bardziej się z tego śmiejesz.
Straszne!

Mam nadzieję, że się pomyliłam co do Ciebie, że tylko grasz taką twardą
sztukę (bo może musisz) - a w rzeczywistości jesteś sympatyczną, dającą się
lubić Dziewczyną.

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2009-12-06 23:56:13

Temat: Re: Do Paulinki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Dec 2009 00:43:53 +0100, Magdulińska napisał(a):

> [...]
> sztukę (bo może musisz) - a w rzeczywistości jesteś sympatyczną, dającą się

Jest :-)
I Ty też :-)
--

Ikselka.

3. Data: 2009-12-07 00:07:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 00:43, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> sztukę (bo może musisz) - a w rzeczywistości jesteś sympatyczną, dającą się

Zaiste, warto bylo dotrwac do tej godziny.

Pozdrowienia serdeczne.
:)

4. Data: 2009-12-07 00:48:05

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest :-)
> I Ty też :-)
> --
>
> Ikselka.

Przyznaję, ja czasami jestem twarda, bo twardą być muszę, ale .. kurczę..
jak ja tego nienawidzę.
I fakt... to, co pisałam do Paulinki, pisałam z wielkim bólem serca.
Mogłam to napisać po swojemu, delikatnie, ale wtedy... wtedy nie byłoby
takiego efektu ;)
A poza tym Paulinka atakowała bardzo mi bliską osobę.

Pozdrawiam serdecznie
i znikam na jakić dłuższy czas - masa pracy.

Ucałowania i podziekowania dla Izuni, która trzymała mnie za rękę i przy
mnie trwała, kiedy świat mi się na głowę walił. Dziękuję Ci Kochana.
Do zobaczenia.

Magda

5. Data: 2009-12-07 07:14:47

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 01:48, "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1x1ul18vn907l$.g0hdgq3u7fp$.dlg@40tud
e.net...

> [...]
>
> Ucałowania i podziekowania dla Izuni, która trzymała mnie za rękę i przy
> mnie trwała, kiedy świat mi się na głowę walił. Dziękuję Ci Kochana.

Meg nie tłumacz się tak...i mi czasem nerwu puszczają, tyle wtedy
właściwie to wykorzystuję.
Paulina da sobie rade przecież jak sama mówi nie potrzebuje tu
stronnictwa.
Zal mi natomiast CHirona - nie wiedziałam, ze to taki wrażliwiec :-|
___
Iza

6. Data: 2009-12-07 13:24:21

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

stronnictwa.
Zal mi natomiast CHirona - nie wiedziałam, ze to taki wrażliwiec :-|

...i wredny i podły na dodatek:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2009-12-07 14:37:06

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------------------­-----------------------

> ...i wredny i podły na dodatek:-)

... i serdecznie pozdrawiający bez względu na przebieg dyskusji :)
__
Iza

8. Data: 2009-12-07 15:09:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

-----------------------­-----------------------

> ... i serdecznie pozdrawiający bez względu na przebieg dyskusji :)

Paulinka jest w porządku: szczera, dociekliwa, uczciwa, myśląca,
bezkompromisowa, dosadna. Takiego kumpla mieć to skarb. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

9. Data: 2009-12-07 20:12:02

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> [...]
> sztukę (bo może musisz) - a w rzeczywistości jesteś sympatyczną, dającą się

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że napisałaś to wszystko, ponieważ nie
zlinczowano mnie publicznie i przyjęta przez Ciebie teraz postawa jest
zwyczajnie wygodna.
Nie obraziłaś mnie, więc nie masz mnie za co przepraszać.

--

Paulinka

10. Data: 2009-12-07 20:12:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

-----------------------­-----------------------

> Paulinka jest w porządku: szczera, dociekliwa, uczciwa, myśląca,
> bezkompromisowa, dosadna. Takiego kumpla mieć to skarb. :)

Aż się spłoniłam ;)

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)