A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...

1. Data: 2009-12-07 01:19:18

Temat: A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie żebym się czepiał, w żadnym wypadku. Ja sam się cieszę, gdy na
(jakiś) "zapodany" przez mnie temat jest dużo odpowiedzi. Zauważyłem
jednak, że często wątki rozwijają się do tego stopnia, iż wypowiedzi
'na temat' jest może z 20-30, natomiast tych 'pobocznych' cała reszta
- może z 200-300szt.;)

Piszę to z punktu widzenia grupowicza, który dysponuje przeciętną
ilością czasu na usenet. I raz jeszcze podkreślam, nie jest moim celem
pouczanie nikogo czy też krytyka, aby tematy "poboczne" ujmować w
nowych wątkach - kończąc na przykład temat i zakładając nowy wątek o
bieżącym temacie dyskusji. Tak dla przykładu - ja na przykład pomijam
niemal wszystkie wątki z ilością wypowiedzi powyżej pewnej "normy".
Dla mnie akurat wynosi ona z 20-30 sztuk. Że nie wspomnę już o braku
zrozumienia odnośnie aktywnego uczestnictwa co niektórych osób w kilku
naraz dyskusjach, i to takich po, powiedzmy, 200 sztuk "odpowiedzi".;)
To już jest jednak zupełnie inna bajka...:))

Serdecznie pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2009-12-07 07:16:46

Temat: Re: A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100...
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 02:19, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> naraz dyskusjach, i to takich po, powiedzmy, 200 sztuk "odpowiedzi".;)
> To już jest jednak zupełnie inna bajka...:))

Tak to bywa Serdeczny Pozdrawiaczu ;P
___
Iza

3. Data: 2009-12-07 09:05:41

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik darr_d1 napisał:
> [...]
> jednak, że często wątki rozwijają się do tego stopnia, iż wypowiedzi
> 'na temat' jest może z 20-30, natomiast tych 'pobocznych' cała reszta

przeciez o to chodzi zeby rozmowa swobodnie sobie dryfowala, problem
pojawia tylko wtedy kiedy brak jest odpowiedzi na zadane pytanie czy
problem, tylko z drugiej strony to jest usenet, nie mozna zmusic ludzi
zeby koniecznie odniesli sie do naszego problemu, moze nie przeczytal
tego ktos kto zna odpowiedz albo nie jest to na tyle nurtujace i ciekawe
aby sie do tego ustosunkowac, ja w kazdym badz razie bym sie nie
skarzyl, na psprawo ktos skarzyl, ze go olewaja i nikt nie chce zajac
glosu, tak to bywa

--
bla

4. Data: 2009-12-07 11:07:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Dec 2009 17:19:18 -0800 (PST), darr_d1 napisał(a):

> [...]
> naraz dyskusjach, i to takich po, powiedzmy, 200 sztuk "odpowiedzi".;)
> To już jest jednak zupełnie inna bajka...:))

Taki świat, taki świat - czasy zamordyzmu już minęły, ludzie sobie mogą
swobodnie!!! pogadać nawet w metrze... zamiast jadąc wsadzać nos w gazetę,
żeby nie być włączonym w bieg wydarzeń... jak to widziałam w Moskwie...
:-)
--

Ikselka.

5. Data: 2009-12-07 13:10:38

Temat: Re: A'propos wątków z ilością wypowiedzi ponad 100... pami
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> żeby nie być włączonym w bieg wydarzeń... jak to widziałam w Moskwie...

Dobrze, żebyś o tej swojej wypowiedzi pamiętała przy innych na temat
dzisiejszych czasów

Stalker, z drugiej strony niestety faktem jest że wątki na psp spełniają
wszystkie warunki "powodzi informacyjnej", z mnóstwem szlamu i nie
wiadomo czego na wierzchu...

Ale emeryci, bezrobotni i inni, którzy się nudzą mają przynajmniej co
robić, zarówno przy produkcji, jak i przy konsumpcji postów :-)

6. Data: 2009-12-07 15:56:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Dec 2009 14:10:38 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
>
> Ale emeryci, bezrobotni i inni, którzy się nudzą mają przynajmniej co
> robić, zarówno przy produkcji, jak i przy konsumpcji postów :-)

Do której grupy się zaliczasz?
--

Ikselka.

7. Data: 2009-12-07 15:59:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Do której grupy się zaliczasz?

Do chorych na zwolnieniu :-)

Stalker

8. Data: 2009-12-07 16:21:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Dec 2009 16:59:05 +0100, Stalker napisał(a):

> Do chorych na zwolnieniu :-)

Masło maślane, jeśli nie jesteś kobietą w czasie okołoporodowym...

--

Ikselka.

Do Paulinki.
Niemcy podnoszą głowę...