[Lublin] Miesiąc Małego Mężczyzny - bezpłatne konsultacje

1. Data: 2007-11-04 21:16:55

Temat: [Lublin] Miesiąc Małego Mężczyzny - bezpłatne konsultacje
Od: "Poliklinika" <i...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

MIESIĄC ZDROWIA MAŁEGO MĘŻCZYZNY

Bezpłatne konsultacje:
* stulejka
* niezstąpienie jąder
* wodniaki jąder
* wodniaki powrózka nasiennego
* żylaki powrózka nasiennego
* przepuklina pachwinowa
* przepuklina pępkowa

http://www.poliklinika.lublin.pl/miesiac/

Zapisy codziennie od 8:00 do 20:00
Tel. (081) 744-76-72 lub w POLIKLINICE
Lublin, ul. Romera 57

Chcemy Wam Pomóc -
- Pomóżcie Swojemu Dziecku

http://www.poliklinika.lublin.pl/

2. Data: 2007-11-05 21:12:37

Od: "MT" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie chcecie trafic kolejnego idiote ktory da sobie wmowic ze jego dziecko
ma stulejke i trzeba je obrzezac.

3. Data: 2007-11-06 07:40:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MT pisze:
> Pewnie chcecie trafic kolejnego idiote ktory da sobie wmowic ze jego
> dziecko ma stulejke i trzeba je obrzezac.
K*a, następny spisek? Pewnie jeszcze zamiast prawej dłoni przyprawiają
cyrkiel, a na lewym nadgarstku mocują dzwonek rowerowy...

NB, PT Klinika winna wiedzieć, że p.s.m. nie jest miejscem na
zamieszczanie ogłoszeń.

--
Krzysiek
Niech narody pamiętają, że ludźmi tylko są

4. Data: 2007-11-06 12:13:07

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisal:

> K*a, następny spisek? Pewnie jeszcze zamiast prawej dłoni przyprawiają
> cyrkiel, a na lewym nadgarstku mocują dzwonek rowerowy...

....a moglbys napisac jaki jest ten spisek poprzedni?

Ps. Ty tez nalezych do pokolenia wychwowanego przez dziennikarzy Gazety
Wyborczej ??

Jeff

5. Data: 2007-11-06 14:10:00

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Nov 2007 13:13:07 +0100, Jeff wrote:

> ....a moglbys napisac jaki jest ten spisek poprzedni?

A choćby ten kuriozalny wymysł o współpracy WHO z mafią narkotykową.

> Ps. Ty tez nalezych do pokolenia wychwowanego przez dziennikarzy Gazety
> Wyborczej ??

Ale osochozi? To nie Krzysztof węszy wszędzie spiski.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

6. Data: 2007-11-07 08:04:37

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A choćby ten kuriozalny wymysł o współpracy WHO z mafią narkotykową.
Poważnie był taki tekst? Pomyśleć ile człowiek traci nie mając czasu
czytać p.s.m.!

> Ale osochozi? To nie Krzysztof węszy wszędzie spiski.
Niektóre grupy społeczne wszędzie widzą stada michników z nożami w zębach.

Krzysiek
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

7. Data: 2007-11-07 11:24:58

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisal:

> Niektóre grupy społeczne wszędzie widzą stada michników z nożami w zębach.

Mogbys sprecyzowac ktore to sa grupy?

Motto: Polacy to stado baranów - powiedział Adam Michnik w australijskiej telewizji

8. Data: 2007-11-07 12:08:17

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogbys sprecyzowac ktore to sa grupy?

Np. tacy co im komuniści w ramach zemsty wydawali kolejne książki dla
mas, albo zsyłali na ciężkie roboty do redakcji poczytnych czasopism,
czy pod groźbą rozstrzelania zapraszali na konsultacje... Chyba wiesz o
kim mówię.
Żeby było jasne: nie podoba mi się gdy p. Michnik obcałowuje dawną
generalicję, ale sytuacja gdy oburza się na to antykomunista rocznik '91
jest _co najmniej_ równie niesmaczna.
Ale zeszliśmy bardzo OT, więc proponuję eot, a nawet jak mówił ekspert eof.

--
Krzysiek
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

9. Data: 2007-11-07 13:26:42

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)" napisal:

> [...]
> mas, albo zsyłali na ciężkie roboty do redakcji poczytnych czasopism,
> czy pod groźbą rozstrzelania zapraszali na konsultacje... Chyba wiesz o

Witaj Krzysiu,

Tak, domyslam sie o czym mowisz:)....ale z drugiej strony dzieki tym ludziom,
mozna sie troche wiecej dowiedziec o pewnych sprawach, ktore byly do tej pory
tematem tabu.

Poniewaz ponizszy tekst zostal zamieszczony na salonie24 w czesci komentarzy,
wiec go tutaj wklejam, aby nie trzeba bylo go szukac w tym szumie informacyjnym
ktory panuje na polskich grupach dyskusyjnych:

"Srodowisko GazWyborcze robi te prowokacje z zimna krwia, jest wielkim
nieszczesciem szeroko rozumianej prawicy, ze znajduje sie grunt pod te
prowokacje. Przydalaby sie o tym dobra, rzetelna i spokojna dyskusja uwolniona
od szczekania tych "swiatlych" naszych elit. PiS trzeba chronic przed takimi
prowokacjami. Dla sitwy wymarzonym stanem jest podzial "dyskursu" na "swiatly i
europejski" oraz "ciemnogrodzki i czarnosecinny". Wtedy ludzie neutralni, a
rozsadnie myslacy, sa zmuszeni do wyboru miedzy, by sie odwolac do dobrego
skrotu Ziemkiewicza, "Michnikiem" a "Rydzykiem". Jesli srodowiska prawicowe beda
dawaly sie sprowokowac, potwierdza ten podzial, beda tym samym naganiac ludzi
"michnikowszczyznie". I niejeden mozliwy do "odzyskania" wyksztalciuch rozlozy
rece i powie "No coz, przymkne oczy na bruderszafty z esbekami, na krecenie
lodow o okradanie Polski, ale przynajmniej nie wpadne w najgorsze stereotypy
skrajnej prawicy". Michnikowszczyzna robi wszystko, zeby ludzie chcac nie chcac
kupili ten zgnily towar, zwany okraglym stolem i jego wszalkimi konsekwncjami. A
z drugiej strony zeby mysli antytotalitarnej, demokratycznej,
niepodleglosciowej, solidarnosciowej nie mozna bylo "kupic" inaczej jak w
obowiazkowym zestawie z autentycznym antysemityzmem i ekstremizmem. To jest idea
rzadu dusz, jaka ma GazWyb. W ten sposob wykosza cala niezalezna mysl.
Popatrzcie np. na blog Boguty, ktory jest tu na salonie, jak trudno takim
pogladom sie przebic. Pawel Spiewak napisal pare lat temu fajna ksiazke "Pamiec
po komunizmie", tam mozna sie doszukac tezy ze Rydzyka stworzyl (symbolicznie
oczywiscie) Michnik. Spiewak zostal moim zdaniem stlamszony tym podzialem,
zacichl, ciesze sie, ze nie popiera juz oficjalnie PO, tej bandy lodziarzy i
gangsterki. Ale powiedziec nic konkretnego tez juz nie chce. Ciesze sie, ze
ludzie tacy jak Wildstein, Dorn maja twarda skore. A W Gazecie Polskiej slusznie
nasmiewali sie jakis czas temu, ze na pewnej stronie internetowej wisi "lista
Wildsteina" demaskujaca agentow, a tuz obok "lista Zydow" demaskujaca "Zydow"
wlasnie, i na tej drugiej liscie jest Wildstein. Czy to nie absurdy? Obroncy
okraglego stolu z Wyborcza na czele daza do zrobienia przeciwnikom geby
antysemity i oszoloma, nie mozna sie im podkladac. Nie darmo esbecja w PRLu
produkowala antysemickie ulotki i roznego rodzaju falszywych "patriotow",
starala sie nie dac zginac skarajnosciom. Wyslac armatki wodne na antysemitow i
"ekstremistow" - to swiat zrozumie i dopytywal sie o co chodzi dokladnie nie bedzie.

P.S.

...prezydent to dla nich kryptoantysemita, a sami pija wode z moczarowcem
Jaruzelskim, o promowaniu pomniejszych kanalii pamietnej nagonki 68', jak
niejaka pani Sledzinska-Katarasinska juz nie wspomne."

http://trystero.salon24.pl/43245,index.html

> Żeby było jasne: nie podoba mi się gdy p. Michnik obcałowuje dawną
> generalicję, ale sytuacja gdy oburza się na to antykomunista rocznik '91
> jest _co najmniej_ równie niesmaczna.

Mnie sie Michnik przestal podobac juz dosc dawno:)
Ponizej wklejam to, co napisalem na pl.soc.polityka pod postem zatytulowanym:

"Architekt polskich dusz i umysłów..."

> http://www.aje.it/images/michnik.jpg

Inne oblicze naczelnego demoralizatora Polakow:

http://gdanszczanin.blox.pl/resource/krzywy_adas.jpg

oraz video:

http://www.szechter.pl/

Ksiaze poetow o Ubu-Krolu (Michniku):

"Michnik jest manipulatorem. To jest czlowiek zlej
woli, klamca, oszust intelektualny.

Czuje do Michnika i jego stachanowszczyzny pogarde i
obrzydzenie. Cóz bowiem innego jak wstret mozna czuc do bylego
Tdysydentat, który kumpluje sie z Urbanem i Kiszczakiem, chla
bruderszaftowe wino z Jaruzelskim i Kwasniewskim, toczy rozpaczliwa
walke przeciw lustracji (a wiec przeciw deagenturyzacji
Rzeczypospolitej), oglupia i deprawuje Polaków apologia relatywizmu
moralnego, leseferyzmu, permisywizmu etc., przez cale lata trzyma nad
komuna ochronny parasol i staje sie heroldem-symbolem tej rózowej
koterii UD-ckiej, co doprowadzila Polske do stanu zawalowego pod
wzgledem etycznym?".

Herbert byl w trudniejszej sytuacji niz ja, gdyz swego czasu przyjaznil
sie z Michnikiem. Ale Herbert byl czlowiekiem, dla którego - jak to
mówiac o nim ujal J. Trznadel - "prawda byla wazniejsza niz wzgledy
towarzyskie". Herbert uznal (calkowicie slusznie), ze Michnik stajac po
stronie jawnego Zla zdradzil swoich przyjaciól ("Zawiódl niemal
wszystkich swoich przyjaciól!" - to slowa Herberta z roku 1994),
wykazujac owym przeniewierstwem karygodna nielojalnosc.
Tak wlasnie uczynil Michnik juz na samym progu III Rzeczy-pospolitej,
krzykiem broniac z trybuny sejmowej zlodziejskiego majatku PZPR (" - Co
ja tu slysze?! Nienawisc!") i gwaltownie sie przeciwstawiajac
jakiemukolwiek rozliczeniu zbrodniarzy komunistycznych, czyli torpedujac
sprawiedliwosc w jej najoczywistszym, elementarnym wymiarze. Te
abolicjonistyczna ideologie rozwinal pózniej do rangi zelaznej doktryny,
stajac sie gensekiem calego nadwislanskiego bloku antylustratorów i
antydekomunizatorów.
Zjednalo mu to wielu sympatyków wsród "europejczyków" i esbeków (swego
czasu cytowano pewnego majora bezpieki, charakteryzowanego przez ofiary
jako szczególnie bestialski oprawca, który pial na temat Michnika: " -
Co za wspanialy, madry czlowiek!"). Równoczesnie jednak rosly szeregi
ludzi, których zdumiewala, konsternowala, wreszcie przerazala
zapieklosc, z jaka Michnik wybiela katów i broni ich przed wszelka
odpowiedzialnoscia, chocby tylko moralna."

http://www.polonia.org/herbertzb.htm

> Ale zeszliśmy bardzo OT, więc proponuję eot, a nawet jak mówił ekspert eof.

Ja nie sadze, ze zeszlismy bardzo OT.:)

A mozna wiedziec, dlaczego nie wypowiadales sie w temacie "Prywatatyzacji
szpitali", ktora to dyskusje na tej grupie probowal rozkrecic Piotr Kasztelowicz?

Pozdrawiam Jeff

10. Data: 2007-11-07 14:18:01

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff pisze:
> Tak, domyslam sie o czym mowisz:)....ale z drugiej strony dzieki tym ludziom,
> mozna sie troche wiecej dowiedziec o pewnych sprawach, ktore byly do tej pory
> tematem tabu.
Tyle, że teraz odwaga jest ... niezbyt droga. Owszem, Wyborcza od lat
jest już nieczytalna, wybory polityczne wielu d. działaczy do GW zdaje
się zbliżonych mówiąc oględnie dziwią. Ale z drugiej strony jak
wspomnimy lata 70, jak słuchaliśmy RWE i wśród trzasków mówiło się o
Michniku i Kuroniu, albo pierwszą (jedyną?) 'S', gdy władza pieniła się
na siły antysocjalistyczne - i co, nie robi Ci się cieplej na duszy?
A z drugiej strony masz zawodowych demaskatorów, z których część
demaskowała już 30 lat temu 'antypolską działalność określonych kół
inspirowanych przez CIA', albo skrajnych prawicowców którzy jeszcze w
'88 byli idealnie lewomyślni, albo antykomunistów co kiedyś MUSIELI
wstąpić do Partii, żeby zostać dyrektorami, biedactwa.

> Ja nie sadze, ze zeszlismy bardzo OT.:)
Racja, jak mówimy o ostatnich latach Herberta, to jak najbardziej
jesteśmy w temacie grupy.

> A mozna wiedziec, dlaczego nie wypowiadales sie w temacie "Prywatatyzacji
> szpitali", ktora to dyskusje na tej grupie probowal rozkrecic Piotr Kasztelowicz?
Wiesz, mam trochę roboty ostatnio. Wyjątkowo się skuszę na rozmowę.

--
Krzysiek
Pieniądze tracisz - nic nie tracisz; zdrowie tracisz - coś tracisz;

Re: Bańki a pójście do szkoły
solcogyn
mięśnie głowy
Jak często występuje różyczka?