[Lublin] dobra kosmetyczka

1. Data: 2003-07-14 09:57:34

Temat: [Lublin] dobra kosmetyczka
Od: "Rafał" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglybyscie mi polecic dobra kosmetyczke w Lublinie? Dobra,tzn
taka,ktora nie zeszpeci mi twarzy a bede miala gwarancje,ze dobrze sie nia
zajmie. Ile kosztuje u niej oczyszczanie twarzy? Pozdrawiam. Aga K.

1. Data: 2003-07-15 09:25:25

Temat: Re: [Lublin] dobra kosmetyczka
Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" napisał(a):

> Czy moglybyscie mi polecic dobra kosmetyczke w Lublinie? Dobra,tzn
> taka,ktora nie zeszpeci mi twarzy a bede miala gwarancje,ze dobrze sie nia
> zajmie. Ile kosztuje u niej oczyszczanie twarzy?

Witam:-)

nadszedl czas, ze i ja postanowilam sie wreszcie ujawnic, witam wszystkie
Panie i Panow na grupie i ciesze sie, ze taka grupa istnieje, gdyz dzieki
Waszym poradom i podczytywaniu rad udalo mi sie uniknac kilku kosmetycznych
wpadek;-) i zaoszczedzic przy tym grosz w kieszeni.

Jesli zas chodzi o dobre kosmetyczki w Lublinie, to polecam Ci goraco zaklad
"Julitta" na Zielonej, bylam tam na kilka dni przed swoim slubem i w dniu
slubu mialam twarz gladziutka jak u malego dziecka, a dzieckiem juz dawno
przestalam byc;-). Polecam Ci p. Marie lub p. Beate (tak chyba ta pani ma na
imie). Sa mile a przed wszystkim dokladne i po wyjsciu z tego zakladu moglam
spokojnie wracac Krakowskim do domu, gdyz nie mialam opuchnietej i czerwonej
twarzy od oczyszczania;-). A ceny nie sa wygorowane jak na renome tego
zakladu, za oczyszczanie zaplacilam tam 50 zl. Polecam i pozdrawiam
Beata M.

1. Data: 2003-07-15 10:43:50

Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki! Jezeli sa rzeczywiscie takie swietne,to pewnie sie tam wybiore. A
czy jakis numerek telefonu do tego gabinetu moglabys mi podac?
Pozdrawiam. Aga K.

1. Data: 2003-07-15 12:23:47

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwizak napisał(a):

> Dzieki! Jezeli sa rzeczywiscie takie swietne,to pewnie sie tam wybiore. A
> czy jakis numerek telefonu do tego gabinetu moglabys mi podac?

Niestety nie mam...
Be.

1. Data: 2003-09-09 21:40:12

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> twarzy od oczyszczania;-). A ceny nie sa wygorowane jak na renome tego
> zakladu, za oczyszczanie zaplacilam tam 50 zl. Polecam i pozdrawiam

troche stary ten post, ale czy bylas juz w tym salonie na Zielonej?

Wąsy
gabinet kosmetyczny?
szampon
dystrybutor Lancome