Ludzie kontra bestie

1. Data: 2013-07-11 15:15:38

Temat: Ludzie kontra bestie
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest
"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

2. Data: 2013-07-11 19:40:34

Temat: Re:Ludzie kontra bestie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> Wrote in message:
> Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest

> "Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Prawie 80% społeczeństwa jest przeciw celowemu cierpieniu
zwierząt, platfusy strzeliły sobie w platfusa. Bo lobby mięsne tu
ingeruje i platfusy obłudnie wmawiają że tak trzeba bo religia i
pieniądze. Jeśli nie mają sumienia do zwierząt to i do ludzi go
mieć nie będą. Ale cuż jak się klęczy przed klerem który
zwierzęta zawsze traktował jak rzeczy, memy zatakowały i przejeły
kontrole.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup