dla iksy - tu buduja tylko koscioly

1. Data: 2013-07-11 07:14:18

Temat: dla iksy - tu buduja tylko koscioly
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

bicie w dzwony nie wplynelo na rozwoj intelektualny p.prezydenta - sam przyznal. oj
nie wplynelo. niestety!

http://www.youtube.com/watch?v=IvytZmNSGMU

PS. kto do tych kosciolow bedzie chodzil?

2. Data: 2013-07-11 19:34:39

Temat: Re:dla iksy - tu buduja tylko koscioly
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl Wrote in message:
> bicie w dzwony nie wplynelo na rozwoj intelektualny p.prezydenta - sam przyznal. oj
nie wplynelo. niestety!

> http://www.youtube.com/watch?v=IvytZmNSGMU
>
> PS. kto do tych kosciolow bedzie chodzil?

Na tym polega totalitaryzm , wszędzie kościoły i krzyże, budynki
władzy strzelające w niebo, a pod nimi głodny , brudny lud, bez
szkoły, bez instytucji porzytku publicznego, chory bo nie wolno
ingerować, ścigany przez paranoiczne katolickie zomo bo ktoś
powiedział prawdę.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup

3. Data: 2013-07-11 19:46:33

Temat: Re: Re:dla iksy - tu buduja tylko koscioly
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> szkoły, bez instytucji porzytku publicznego, chory bo nie wolno
> ingerować, ścigany przez paranoiczne katolickie zomo bo ktoś

serwrr lub bramka z której piszesz nie ma polskich znaków, może pisz bez
polskich

4. Data: 2013-07-11 21:39:37

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ustawiłem kodowanie które tu ciągle polecacie aby ustawić zulusy.

5. Data: 2013-07-11 21:41:11

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Ustawiłem kodowanie które tu ciągle polecacie aby ustawić zulusy.

Widzę ó i ą - na razie OK

Syndrom wyolbrzymionego odbytu
a co tu tak cicho, śpita czy hu?
Stereotypy niedojrzałego społeczeństwa.