Ludzie sa podli

1. Data: 2003-04-23 09:08:57

Temat: Ludzie sa podli
Od: Marsel <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

...nie wszyscy ciagle, ale kazdy przynajmniej raz na jakis czas.
to jest wystarczajco przykre by odechciewalo sie wszystkiego.
--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 09:14:38

Temat: Re: Ludzie sa podli
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ...nie wszyscy ciagle, ale kazdy przynajmniej raz na jakis czas.
> to jest wystarczajco przykre by odechciewalo sie wszystkiego.
> --
> Marsel

przesadzasz ;)
jeśli nie możesz czegoś zmienić to po prostu zaakceptuj
z tym można doskonale żyć

:-)
ksRobak
pl.sci.filozofia

1. Data: 2003-04-23 09:16:46

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <i...@v...pl>
> ...nie wszyscy ciagle, ale kazdy przynajmniej raz na jakis czas.
> to jest wystarczajco przykre by odechciewalo sie wszystkiego.

Marsel, co się stało?!

P.

1. Data: 2003-04-23 09:32:49

Od: Marsel <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_Niezbecki?=:

> Marsel, co się stało?!
przepraaszam, na moment zapomnialem ze to jedna z prawd ktorych
gloszenie wywoluje niepokoj. niewytrzymalem chwilowo

--
Marsel

1. Data: 2003-04-23 09:43:03

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <i...@v...pl>
> =?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_Niezbecki?=:

> przepraaszam, na moment zapomnialem ze to jedna z prawd ktorych
> gloszenie wywoluje niepokoj. niewytrzymalem chwilowo

zobacz, jak to "zaniepokoiło" mądrego inaczej robaka i nie chrzań o
"prawdzie, która wywołuje niepokój"

p.

1. Data: 2003-04-23 10:18:03

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przepraaszam, na moment zapomnialem ze to jedna z prawd ktorych
> gloszenie wywoluje niepokoj. niewytrzymalem chwilowo

Jaki niepokoj? Podlosc ludzi i ich interesownosc jest cecha stala i nadaje
jakie element pewnosc naszej cywilizacji. Juz bardziej nalezaloby sie
niepokoic, gdyby wszyscy zrobili sie mili i altruistyczni. :))

1. Data: 2003-04-23 11:58:16

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakie element pewnosc naszej cywilizacji. Juz bardziej nalezaloby sie
> niepokoic, gdyby wszyscy zrobili sie mili i altruistyczni. :))

całe szczęście, że są jeszcze obrońcy "naszej cywilizacji"

:-|
ksRobak
autor pfTC

1. Data: 2003-04-23 12:13:17

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> całe szczęście, że są jeszcze obrońcy "naszej cywilizacji"

Ciesze sie, ze ktos nas docenia. ;)))

1. Data: 2003-04-23 12:59:32

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie, ze ktos nas docenia. ;)))

a mnie z kolei jak nikt nie chce pochwalić, to sam się pochwalę
i też się cieszę :o)

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-04-23 13:15:00

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mnie z kolei jak nikt nie chce pochwalić, to sam się pochwalę
> i też się cieszę :o)

I prawidlowo, byleby tylko w samouwielbienie i stany maniakalne przez to nie
wpasc. :))

jak to jest ?
Czy powinien, powinna przyjac kwiaty...
jeszcze dwa slowa o PLONK-ach