Ludziska! Obejrzyjcie 'Ediego'

1. Data: 2003-02-24 09:37:22

Temat: Re: Ludziska! Obejrzyjcie 'Ediego'
Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b3cntr$rqt$1@news.onet.pl...

> Po co w ogole wprowadzasz taka 'klasyfikacje'?

Nie muszę jej wprowadzać, bo istnieje ona obiektywnie, tzn mam na myśli że
stopę życiową, status materialny można przecież określić w sposób wymierny.

> Niezupelnie. Dla mnie jest nieoptymalna. :))

Czyli _dla Ciebie_ gorsza, na jedno przecież wychodzi :-).
A dla kogoś innego może być lepsza, w tym się już zgodziliśmy :-).
Stąd to moje różnicowanie lepszy-gorszy i tylko stąd. Czemu tak się tego
boisz? :-)
Używasz bardziej górnolotnych słów, które w gruncie rzeczy (w tym przypadku)
znaczą to samo.
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-02-24 09:54:31

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle:
> Nie muszę jej wprowadzać, bo istnieje ona obiektywnie,
> tzn mam na myśli że stopę życiową, status materialny
> można przecież określić w sposób wymierny.

Status materialny okresla jakosc_bytu wg Ciebie? :))

> Czyli _dla Ciebie_ gorsza, na jedno przecież wychodzi :-).

Nie. :))

> ... w tym się już zgodziliśmy :-).

Nie. :))

> Stąd to moje różnicowanie lepszy-gorszy i tylko stąd.
> Czemu tak się tego boisz? :-)

Tzn czego? Twojego podejscia? :)

> Używasz bardziej górnolotnych słów, które w gruncie rzeczy
> (w tym przypadku) znaczą to samo.

Nie. :))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-02-24 17:57:48

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. :))
> Nie. :))
> Nie. :))

Czy zawsze jesteś przeciw, tak dla zasady?
Elle.

1. Data: 2003-02-24 17:58:22

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle:
> Czy zawsze jesteś przeciw, tak dla zasady?

Nie. :)))))))

Czarek

1. Data: 2003-02-24 18:20:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle:
> Niedoczekanie moje, co? :-)

Dlaczego? :)))
Fakt, ze jesli sie zgadzam to malo kiedy o tym pisze. ;)

Czarek

1. Data: 2003-02-24 18:21:05

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. :)))))))

Nie no wiesz co, ja z Tobą nie mogę :-))))))
Elle.

PS1 (wytrzymać oczywiście) :-)

1. Data: 2003-02-24 18:22:47

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elle" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

> PS1 (wytrzymać oczywiście) :-)

PS2 Tak bardzo chciałabym przeczytać kiedyś: "Tak, zgadzam się z Tobą, Elle"
:-)
Niedoczekanie moje, co? :-)

1. Data: 2003-02-24 18:48:13

Od: "Elle" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, ze jesli sie zgadzam to malo kiedy o tym pisze. ;)

A szkoda, bo od czasu do czasu przydałobysię :-)
Pozdrówki :-)
Elle.

1. Data: 2003-02-25 07:55:13

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elle:
> A szkoda, bo od czasu do czasu przydałobysię :-)

Od czasu do czasu tak wlasnie robie. :)))
Kiedy natrafie na cos autentycznie niezwyklego. ;)))

Czarek

gość 20000 :)))
Indywidualista
Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu
Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu
melatonina