Łuki - niechciane

1. Data: 2001-08-23 10:25:07

Temat: Łuki - niechciane
Od: "FROST" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem mieszkanie z łukami zamiast dzrwi, chciałbym aby do sypialni były
drzwi (a tam jest łuk) ale ze zrozumiałych względów czystościowo-finansowo
nie chcę bawić sie w zamurowywanie tych łuków, może macie jakieś prpozycje
zabudowy łuków ,

Dzięki

ADAM

1. Data: 2001-08-23 10:28:45

Temat: Re: Łuki - niechciane
Od: "Pawel Schmidt" <a...@k...neurosoft.net> szukaj wiadomości tego autora

"FROST" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
> nie chcę bawić sie w zamurowywanie tych łuków, może macie jakieś prpozycje

Regips ?

Pozdrawiam

P.

1. Data: 2001-08-23 13:09:50

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"FROST" <a...@i...pl> writes:

> [...]
> czystościowo-finansowo nie chcę bawić sie w zamurowywanie tych
> łuków, może macie jakieś prpozycje zabudowy łuków ,

A moze mozesz zrobic drzwi przesuwne, a luk zostawic jak jest?

MJ

1. Data: 2001-08-24 13:01:19

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości:
<2...@c...fuw.edu.pl>...

>A moze mozesz zrobic drzwi przesuwne, a luk zostawic jak jest?

Albo wstawic drzwi z lukiem. Widzialem takie cos na Bartyckiej.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-08-24 13:45:46

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie chcę bawić sie w zamurowywanie tych łuków, może macie jakieś prpozycje

Hejka;-))

Moze drzwi, a nad nimi jakas szyba... Moj znajomy tak zrobil z lukami,
wstawil drzwi, a nad nimi ma kolorowe szyby, wyglada to calkiem
interesujaco, no ale musi dobrze wspolgrac z reszta mieszkania;-)

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

Co dolewaja malarze do farb?
Pralka Candy Activa 89 ACR
Co sądzicie o drzwiach i ościeżnicach Porty?
powierzchnia mieszkania
technologia malowania i ceny