Lunatyzm

1. Data: 2004-09-02 14:14:12

Temat: Lunatyzm
Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lunatyka mozna leczyc ? Moja mama robi w nocy dziwne rzeczy (typu
pakowanie do torby turystycznej garnkow, wkladanie worka na smieci do
ubikacji, otwieranie drzwi wejsciowych itp). Oczywiscie rano nic nie
pamieta.

Do jakiego lekarza mozna zglosic sie z takim problemem ?

Z czym to moze miec zwiazek ?

Jesli ktos potrafi mi pomoc, bylabym wdzieczna za odpowiedz.

Pozdrawiam, Jagaa

2. Data: 2004-09-02 14:37:35

Temat: Re: Lunatyzm
Od: "Heler" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z czym to moze miec zwiazek ?
>
> Jesli ktos potrafi mi pomoc, bylabym wdzieczna za odpowiedz.

Moj znajomy co jakis czas wydzwanial do mnie okolo 3-ej nad ranem, nic nie
mowil do sluchawki a pytany czy to on mowil ze nie. Upewnilem sie, ze to on,
po zamowieniu uslugi pokazywania numerow przychodzacych. Wyleczylem go
jednym zgloszeniem na Policje.

3. Data: 2004-09-02 18:17:32

Od: "Mati" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
on,
> po zamowieniu uslugi pokazywania numerow przychodzacych. Wyleczylem go

kumpla wykapowałeś!!!!!!!!! konfidencie jeden

4. Data: 2004-09-02 21:20:05

Od: "Jacek S." <n...@o...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2004 16:37:35 +0200, Heler <f...@i...pl> napisał:

Jaki to ma związek z opisywanym przez autora wątku przypadkiem? Zupełnie
bezsensu... Tobie koleś robił nieprzyjemne żarty - bo albo sam jest mało
poważny, albo może sobie zasłużyłeś, a tu jest poruszony realny, poważny
problem... A z Twojej wypowiedzi co wynika? Że 'Baba Jaga' powinna
sciągnąć policje, żeby jej matke "ustawiła" - też tak leczysz w razie
choroby rodziców?

--
Jacek S. / Opera 7.50

Ziółko - jiaogulan
Tomografia kręgosłupa szyjnego
[ogloszenie] Atlas Anatomii GRANT - sprzedam
Zylaki
[Q] usuniecie żylaka w Krakowie