Lysanel Mat

1. Data: 2003-06-08 18:28:09

Temat: Lysanel Mat
Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy to dobry kremik?
Mam wybor miedzy normaderm (vichy), ACNE Expert C (dermedic) i Lysanel
Mat (SVR).
Ktos stosowal i moze sie wypowiedziec? A moze jakis inny apteczny, ktory
by nieco zmatowil i wysuszyl swiecace sie czolo?

Elfka
Karolina Budzyńska
"Laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
(Chwalimy dawne lata, lecz żyjemy w naszych)

1. Data: 2003-06-08 19:15:08

Temat: Re: Lysanel Mat
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seria Lysanel jest dość żrąca, więc zanim się zdecydujesz, postaraj się o
próbkę. Samego kremu w wersji matującej nie używałam, więc trudno mi
napisać coś więcej.

1. Data: 2003-06-08 20:21:10

Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to dobry kremik?
[...]

Używam o od dłuższego czasu, ale po godzinie znów się świecę. Wolę
używać zwykłego lysaner active, według mnie buzia po nim mniej się
świeci niż po Macie.

Pozdrawiam
Nova

1. Data: 2003-06-09 10:33:48

Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

nova wrote:

> Używam o od dłuższego czasu, ale po godzinie znów się świecę. Wolę
> używać zwykłego lysaner active, według mnie buzia po nim mniej się
> świeci niż po Macie.

też używam (miesiąc) i świecę się dopiero po ok. 4 godzinach od
nałożenia (a i to nie zawsze, zależy od ... sam nie wiem czego:)
nie próbowałem innych, bo ten poleciła mi dermatolog (jako dobra ochrone
przed bakteriami itp. na cały dzień)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-06-09 15:51:22

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"justyp" <m...@o...pl> wrote:

> Seria Lysanel jest dość żrąca [ciach]

No właśnie. Poza tym śmierdzi i wylewa się z tubki. Ale za to
fantastycznie oczyszcza cerę.

mips

tatuaze z henny
peeling enzymatyczny