jAK ZROBIC DOMOWYM SPOSOBEM....?

1. Data: 2003-06-08 20:57:07

Temat: jAK ZROBIC DOMOWYM SPOSOBEM....?
Od: "kati" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobic domowym sposobem warkoczyki ?Prosze o pomoc w salonach jest
bardzo drogo

1. Data: 2003-06-08 20:57:56

Temat: Re: jAK ZROBIC DOMOWYM SPOSOBEM....?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 8 Jun 2003 22:57:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Jak zrobic domowym sposobem warkoczyki ?Prosze o pomoc w salonach jest
> bardzo drogo

Zapleść?

Zuzanka pomocna

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-06-08 21:08:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kati napisał:
> Jak zrobic domowym sposobem warkoczyki ?Prosze o pomoc w salonach jest
> bardzo drogo

Moja kolezanka to robila prywatnie innym ludziom. Jesli masz bardzo
dlugie wlosy to pleciesz mnostwo malych warkoczykow i tyle. Jesli nie to
musisz dokupic sztuczne wlosy. Koszt ok. 70 zl i doplesc. Sama ladnie
warkoczykow ladnie raczej nie zrobisz, musisz kogos poprosic. I to kogos
cierpliwego i tego kto umie ladnie podzielic wlosy i splesc ciasno
warkocze. Dziewczyna z dlugich wlosow z doplataniem warkoczyki robila 2
dni po 8 godzin ale robila super.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-08 21:31:29

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnbe78qk.j09.zuzanka@fargo.cgs.pl...
> Pewnego dnia, a było to Sun, 8 Jun 2003 22:57:07 +0200, przyszła do mnie
> [...]
bea

1. Data: 2003-06-08 22:52:51

Temat: Odp: jAK ZROBIC DOMOWYM SPOSOBEM....?
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja kolezanka to robila prywatnie innym ludziom. > o

A skad jest Twoja kolezanka? Moze z krakowa?
kroofka

1. Data: 2003-06-09 07:37:42

Temat: Re: Odp: jAK ZROBIC DOMOWYM SPOSOBEM....?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroofka napisał:

> A skad jest Twoja kolezanka? Moze z krakowa?
> kroofka

Nie, nie z Krakowa. Wrocław ale mam kolezanke, ktora kiedys mi mowila ze
cos takiego robi i jest wlasnie z Krakowa. Jak chcesz zapytam.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

Lysanel Mat