Łysienie....

1. Data: 2003-02-09 15:57:03

Temat: Łysienie....
Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze.. nie ma jeszcze 30 - ki a tu ... coraz mniej włosów...

Najpierw tam na czubku....
ale teraz zauważam ze wypadają również bliżej czoła.. i zaczynają mi się
robić zakola.....

Słyszałem o jakiś lekach....

wiecie cos na ten temat???

dzięki

pozdrooo

2. Data: 2003-02-09 16:08:06

Temat: Re: Łysienie....
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

było, poszukaj: finasteryd (propecia), minoksidil (regaine, loxon,piloxidil)

3. Data: 2003-02-09 16:22:04

Od: "Jurek" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie tam ... nic nie ma.....

słyszałem o tych preparatach... ale podobno są drogie i szkodzą na
wątrobę....

4. Data: 2003-02-10 02:22:36

Od: "jerrybdn" <j...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <j...@x...wp.pl> wrote in message
> Kurcze.. nie ma jeszcze 30 - ki a tu ... coraz mniej włosów...
>
> Najpierw tam na czubku....
> ale teraz zauważam ze wypadają również bliżej czoła.. i zaczynają mi się
> robić zakola.....
>
> Słyszałem o jakiś lekach....
>
> wiecie cos na ten temat???
>
> dzięki
>
> pozdrooo
> -----------------------------------
Czym sie martwisz?...bedzie zona miala wiecej miejsca do calowania.

5. Data: 2003-02-10 07:05:05

Od: "MarcoP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używałem szamponu Neril i efekty były pozytywne, ale u mnie nie było to
łysienie tylko włosy zaczęły bardziej wypadać.
pzdr MarcoP

6. Data: 2003-02-10 07:32:21

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie najskuteczniejszy jest monoxidil.
Dostepnych jest kilka preparatow, rozniacych sie cena, ale niczym poza tym.

Przystepnym i wygodnym w uzyciu jest Piloxidil, ok. 20zl za opakowanie
wystarczajace na miesiac przy stosowaniu 2xdziennie (ja stosuje raz dziennie
i zakola mi sie cofnely, podobnie przerzedzenie). Kupisz w aptece bez
recepty (nie we wszystkich jest).

http://www.piloxidil.pl/

Jak chcesz przeplacic, to kup Dercos ;)

--
Robert

7. Data: 2003-02-10 09:21:06

Od: "MarcoP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neril to tylko szampon za kilkanaście zł, ale może nie ma aż tak silnej mocy

pzdr SebaXYZ

8. Data: 2003-02-11 06:36:24

Od: "MarcoP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziennie
> i zakola mi sie cofnely, podobnie przerzedzenie). Kupisz w aptece bez

to się smaruje czy je?

9. Data: 2003-02-11 06:42:19

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b2a5on$c2$1@atlantis.news.tpi.pl, MarcoP <m...@p...onet.pl>:

> to się smaruje czy je?

Podaje sie 5 kropel na glowe (wygodniej jak wlosy krotkie) i wmasowuje w
skore - niezbyt energicznie, bo mozna sobie wlosy wytrzec ;)

Rano i wieczorem, choc ja stosuje tylko rano i z powodzeniem wystarcza.

przez 6 godzin nie myc glowy.

--
Robert

Nadmierna potliwosc ....