Węzły chłonne szyjne

1. Data: 2003-02-09 11:59:10

Temat: Węzły chłonne szyjne
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o wyjaśnienie, jakie mogą być przyczyny powiekszenia i stanu
zapalnego węzłów chłonnych. Martwię sie, że mam raka , jestem po wycięciu
węzłów chłonnych szyi z lewej strony, a teraz znów powiększyły mi się z
prawej strony (już je widać pod skórą dość dobrze).
3. Wycinać te drugie węzły chłonne, czy nie ma takiej potrzeby - jakie jest
Państwa zdanie?
2.Gdyby to był rak, to czy obejmuje on najbliższe narządy (krtan,
przełyk,żołądek, )_ czy też może być w dowolnym miejscu?
Pozdrowienia
Załamana Dorota

2. Data: 2003-02-10 09:42:28

Temat: Re: Węzły chłonne szyjne
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W takiej sytuacji jedyne co Ci moze cos powiedziec to badanie histopatologiczne
wycietych wezlow. Rozumiem, ze wynik byl <inny watek> 'odczynowe wezly
chlonne'. Oznacza to mniej wiecej tyle, ze _w usunietych wezlach_ sa zmiany
typu zapalnego. Dalsze postepowanie w zaleznosci do roznych czynnikow: Twojego
(przepraszam) wieku, czasu trwania, jak sie te wezly macaja, wynikow
podstawowych badan (np. krwi), calej Twojej historii, tego co ewentualnie
wybada stomatolog, laryngolog itp, a takze instynktu lekarza prowadzacego. Taki
przypadek moze byc trudny i mysle ze wiarygodnie nikt Ci przez siec nic
sensownego nie powie. Usuniecie (glownie w celu badania) wezlow moze byc
potrzebne, ale to musi ocenic ktos kto zna dobrze Twoj przypadek. Przykro mi,
ze nie moge napisac Ci czegos uspokajajacego, ale naprawde, uspokoic Cie moze
tylko lekarz prowadzacy.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-02-10 17:52:04

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

\> Krzysiek, EBP

Dziękuję bardzo , o taką rzetelną informację mi chodziło.
Dorota

4. Data: 2003-02-11 08:36:10

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ju ar ~lelkom

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Odczynowy węzeł chłonny
Pytanie laryngologiczne ....
Czy tabletka antykoncepcyjna powoduje poronienie???
Taki artykulik- ciekawostka
Heviran