Łysienie

1. Data: 2000-11-17 22:51:25

Temat: Łysienie
Od: "Deibral" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I niech mi ktos powie, ze nie ma innego skutecznego(mniej szkodliwego)
lekarstwa na lysienie niz Propecia i zlaosny Minoxidil......to powiem, ze
niewiele wie.

--
Pozdrawiam.
---------------------------

2. Data: 2000-11-18 16:49:26

Temat: Re: Łysienie
Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Deibral" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> I niech mi ktos powie, ze nie ma innego skutecznego(mniej szkodliwego)
> lekarstwa na lysienie niz Propecia i zlaosny Minoxidil......to powiem, ze
> niewiele wie.

Znajomy uzywa flucinaru i kosztuje niecale 3 zl za tubke.
A chetnie poznam twoja opinie na inne leki skuteczne w leczeniu tej
kompleksujacej dolegliwosci. Co prawda lysy nie jestem ale mam zakola na
czole wiec nie chce aby szlo to dalej i jak to zatrzymac.

3. Data: 2000-11-18 19:43:48

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

don Tomasino napisał(a):

> [...]
> kompleksujacej dolegliwosci. Co prawda lysy nie jestem ale mam zakola na
> czole wiec nie chce aby szlo to dalej i jak to zatrzymac.

Czy Ty tego nie rozumiesz, że maść Flucinar jest na ukąszenia owadów?...Na te
bąble?

Kaja

4. Data: 2000-11-20 00:19:49

Od: "Deibral" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompleksujacej dolegliwosci. Co prawda lysy nie jestem ale mam zakola na
> czole wiec nie chce aby szlo to dalej i jak to zatrzymac.

To nie bedzie reklama firmy wiec prosze wziac poprawke. Do wsyzstkich
lysysch....hmhm...A wiec.
Wlosy mam.
I mialem przed rozpoczeciem kuracji. Byly jednak rzadkie(moze nie
bardzo,ale byly), zakola itd. Zaczelo byc widac juz skore i na czubku glowy
sie zaczely przerzedzac i niezbyt fajnie sie czulem. A i jeszcze jedno -
lojotok - mam. Badania (Ichtriocostam chyba) nie wykryly nic, ale skutki
bylo widac. Wlosy wypadaly dosc mocno, takze przerzedzenie bylo widac z
tygdnia na tydzien.Moj dermatolog dal mi w koncu Propecie. Ale Propecia jak
Propecia kosztuje strasznie drogo (ok200zl/miesiac). A i jeszcze jedno -
Minoxidil i Dercos mozna sobie darowac. Szkoda pieniedzy.Dobry jest szampon
Nissim+ekstrakt hamuje DHT na skorze glowy.
OK. A wiec. 4 miesiace bralem propecie. Poprawila mi sie skora na glowie.
Zmniejszyl lojotok. Wlosy jednak wypadaly. Moze juz nie tak strasznie ale
nadal wypadaly i to mocno. Zrezygnowalem z Propeci bo na
www.multiflora.co.uk zobaczylem cos nowego - MULTIFLORA 713. Produkt oparty
na saw palmetto i witamiach, 95% skutecznosci, potwierdzone klinicznie.
Stwierdzilem, ze co mi szkodzi. Kupilem przez I-scrow. Zaplacilem 210zl
(kuracja na 2,5 miesiaca - po 6 miesiacach mozna zrobic 6-8 tygoni przerwy)
Dostalem po dwoch tygodniach.
Jest to jakis plyn, ktory lyka sie codziennie(jedna lyzeczka od herbaty).
Smakuje jak Johny Walker.
No i po 3 tygodniach sie zdziwilem - strasznie. Wlosy przestaly sie
przetluszczac. Nie trzeba juz ich codziennie myc. Lojotok troche sie
zwiekszyl ale mozna go utrzymac w ryzach szamponami. Po pierwszwe: wlosy
zmienily kolor na naturaly. Zgrubialy bardzo mocno i nie widac juz skory
(czubek glowy ma juz normalne wlosy). Po drugie Zaczely mi odrastac (widac w
zakolach meszek, ktory sie pogrubia i zageszcza. Po trzecie: prawie
calkowicie przestaly wypadac. Biore juz Multiflore 2 miesiace i z dnia na
dzien jest coraz lepiej. Niedowiarkowie niech nie wierza, ich strata, ale
lysy chwyta sie brzytwy, a w tym przypadku okuzuje sie to bardzo skuteczne.
Ponadto jak podaje producent. Multiflora zmniejsza poziom cholesterolu. Moga
jej uzywaz mezczyzni i kobiety . Jest srodkiem calkowicie NATURALNYM.
Lekarze niech nie mowia, ze to kolejna Vilcacora bo ich po prostu
wysmieje(bez obrazy).
Jejli ktos ma pytania to na priva. Moze jakies opinie?

Z powazaniem
Deibral

5. Data: 2000-11-20 13:38:53

Od: o...@g...pl (gogo) szukaj wiadomości tego autora

Deibral...z przyjemnoscia porozmawialbym z Toba na privie ale chyba nie
podales adresu...

Jak bys mogl to bardzo prosze Cie o podanie go...
albo stuknij bezposrednio do mnie:
o...@g...pl

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

6. Data: 2000-11-20 23:54:44

Od: "Deibral" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bys mogl to bardzo prosze Cie o podanie go...
> albo stuknij bezposrednio do mnie:
> o...@g...pl

Sorry ale zapomnialem, ze nie wszyscy sie lapia w tych sprawach.
No to leci.

d...@i...pl
Pozdrawiam.
Deibral

7. Data: 2000-11-21 02:07:14

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deibral napisał(a):

> .
> Po pierwszwe: wlosy
> zmienily kolor na naturaly.

Czy może przedtem byłeś siwy?

Kaja

8. Data: 2000-11-21 16:28:16

Od: "Deibral" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może przedtem byłeś siwy?
>
> Kaja

Soryki, za bledne okreslenie. Zciemnialy, bo byly cienkie i jasne. Ale z
badan wynika, ze na siwizne w pewnym stopniu tez pomaga.
Pozdrawiam.

Wątroba..
Kwitnące paznokcie- tzn białe wykwity
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA