Wątroba..

1. Data: 2000-11-17 22:11:13

Temat: Wątroba..
Od: "Greg" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poszukuję informacji nt. raka wątroby. W wyniku badania USG napisano:
"W lewym płacie wątroby widoczne nizanczanie hypoechogeniczne ognisko
wielkości 25 mm nie zab. przebieg naczyń (obszar miąższu nie objęty
stłuszczeniem )."

Co to może oznaczać?

Poza tym co to jest: "badanie w kierunku procesu npl."?

Czy może mi ktoś powiedzieć o co chodzi? Czy to jest rak?

Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź,
pozdrawiam wszystkich Grupowiczów

Grzegorz Konrad

2. Data: 2000-11-22 11:08:01

Temat: Re: Wątroba..
Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz wykonać badanie radiestezyjne, któro ewentualnie wykluczy nowotwór
złośliwy.Do wyboru masz biopsję. MWS
Użytkownik Greg <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v4856$suv$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2000-11-29 13:11:13

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowotwór złośliwy można potwierdzić w badaniu radiestezyjnym.
www.retman.com.pl/sd/sd.htm MWS.

4. Data: 2000-11-30 00:44:52

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:902v2e$g48$...@n...tpi.pl...
> Nowotwór złośliwy można potwierdzić w badaniu radiestezyjnym.

hmmm...., to mi wyglada na zaburzenia myslenia a konkretniej urojenia
posłannictwa.

nie martw sie - to sie leczy

ale nie bagatelizuj zbytnio - im szybciej - tym lepiej

a my tu sobie wszyscy na pl.sci.medycyna odetchniemy przez kilka miesiecy...

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

Kwitnące paznokcie- tzn białe wykwity
SZUKAM PSYCHOANALITYKA Z TROJMIASTA
Szukam info na temat....
Psychoanaliza -- za i przeciw
P O M O C Y !!!! TYBETANSKI GRZYBEK ........???