Lysienie...

1. Data: 2000-02-02 09:13:27

Temat: Lysienie...
Od: "Marcin Z." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam niecale 20 lat i w zastraszajacym tempie wypadaja mi wlosy. :( Na razie
sa to takie ilosci, ze jeszcze da sie zamaskowac odpowiednim uczesaniem, ale
nietrudno sie domyslic co moze byc za kilka lat...
W zwiazku z tym mam pytania:
1. Czy istnieja srodki (skuteczne), ktore zapobiegaja wypadaniu wlosow?
2. Jak wyglada kwestia przeczepow? Gdzie taki zabieg wykonac? Ile kosztuje?
Kiedy? Czy wystarczy na kilka lat czy na dluzej? Jakie sa potencjalne
zagrozenia z tym zwiazane?

Za okazana pomoc bede wdzieczny.

2. Data: 2000-02-03 12:29:55

Temat: Re: Lysienie...
Od: "Konrad" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Z. wrote in message <3...@s...net.pl>...
> [...]
>2. Jak wyglada kwestia przeczepow? Gdzie taki zabieg wykonac? Ile kosztuje?
>Kiedy? Czy wystarczy na kilka lat czy na dluzej? Jakie sa potencjalne
Czesc,

Powinienes isc do dermatologa aby zdiagnozowac przyczyne wypadania wlosow.
Moze ich byc dosyc duzo...
Niektore daja sie wyleczyc, inne niezbyt dobrze reaguja na terapie. Z
przeszczepami nie jest tez najlepiej. Kosztuja kupe pieniedzy, efekt jest
rozny i do tego zwykle krotkotrwaly.
Jeszcze raz polecam Ci wizyte u lekarza, i badz dobrej mysli...

Pozdrawiam
Konrad

3. Data: 2000-02-05 22:05:30

Od: "<-Kłapuch->" <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Feb 2000 10:13:27 +0100, "Marcin Z."
<m...@p...wp.pl> wrote:

>Mam niecale 20 lat i w zastraszajacym tempie wypadaja mi wlosy. :( Na razie

Czeœae!
Mam/mia?em podobny problem.
Nie wiem jakie s? medyczne œrodki, ale dosyae skutkuj? dwa
sposoby (oba stosowa?em):
1. Posmarowaae (najlepje na noc) w?osy podgrzanym lekko
olejem rycynowym. Poprawa (mniej wychodzi w?osów po myciu)
powinna byae zauwa?alna ju? po... 2-3 miesi?cach. SKUTKUJE
na pocz?tku smarowaae w?osy przed ka?dym myciem (lub co dwa,
ale minimum raz w tygodniu), i najwygodniej na noc - trzeba
trzymaae tak w?osy (pod beretem, czapk?, cokolwiek) przez
ok. 8 godzin. Rano umyae, sp?ukiwawaae mocn? ciep?? wod?, nie
gor?c?! myae ok 2-3 razy - ci??ko si? sp?ukuje.
2. Po tej kuracji (ok 100-150 ml oleju) mo?na przejœae na
naft?. Mo?na kupiae w aptekach naft? oczyszczon?,
kosmetyczn? do w?osów. Sposób jest napisany - smaruje si?
na 30 minut, ew. mo?na zrobiae emulsj? z ?ó?tkiem.

Kuracja d?uga, niewygodna, ale pomaga.
jeszcze przyda?yby si? jakieœ witaminy, mo?e zmiana diety.

Powodzenia!
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

4. Data: 2000-02-08 13:55:25

Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
>nietrudno sie domyslic co moze byc za kilka lat...
Czy to łysienie jest w "miejscach typowych" tzn jak fizjologiczne łysienie
z wiekiem pod wpływem hormonów? I jak jest u Ciebie w rodzinie - może ojciec
lub starszy brat (jeśli masz) też zaczeli wcześnie łysieć?

>1. Czy istnieja srodki (skuteczne), ktore zapobiegaja wypadaniu wlosow?
>2. Jak wyglada kwestia przeczepow? Gdzie taki zabieg wykonac? Ile kosztuje?

Z tego co wiem (a wiem niewiele ;-) ) wszelkie sposoby są mało skuteczne,
przy
czym odżywki (te oddzielne są raczej lepsze niż szampon 2w1 ) kosztują dużo
taniej niż przeszczep. Jeśli utrata włosów ma podłoże hormonalne, efekt
przeszczepu nie trwa długo...

Jeśli tracisz włosy nie w ten "typowy" sposób, udaj się lepiej do lekarza.

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

5. Data: 2000-02-13 22:04:34

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Marcin Z." <m...@p...wp.pl> rzecze:
> [...]
>sa to takie ilosci, ze jeszcze da sie zamaskowac odpowiednim uczesaniem, ale
>nietrudno sie domyslic co moze byc za kilka lat...

Zapraszam do serwisu:

http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil => Listy => Lysienie

Pozdrawiam,

Kamil Uminski