MAGNESY

1. Data: 2004-03-02 09:54:17

Temat: MAGNESY
Od: "Ania" <a...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś orientuje się może gdzie można kupić magnesy - ale same, bez jakiś
ozdóbek, w małych "kawałkach"? Chodzi mi o same magnesy - czyli to co co
magnes np. do tablicy, czy na lodówkę "ma pod spodem" - o to czarne!

Czy coś takiego w ogóle można kupić?

Ania

1. Data: 2004-03-02 12:39:15

Temat: Re: MAGNESY
Od: "Jurko" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś orientuje się może gdzie można kupić magnesy - ale same, bez jakiś
> ozdóbek, w małych "kawałkach"? Chodzi mi o same magnesy - czyli to co co

Można tutaj wysyłkowo
http://www.magnesy.pl/
Jurko

1. Data: 2004-03-02 22:15:59

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ozdóbek, w małych "kawałkach"? Chodzi mi o same magnesy - czyli to co co
> magnes np. do tablicy, czy na lodówkę  "ma pod spodem" - o to czarne!

Magnesy są w zamkach magnetycznych do szafek. Bardzo łatwo je wyjąć z
plastikowej obudowy. A bardzo śmieszne giętkie magnesy znajdują sie w
uszczelkach od lodówki. Tomek

1. Data: 2004-03-03 12:27:39

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno bardzo dobre magnesy są w dyskach twardych, można poszukać w
pobliskim serwisie komputerowym.
JaC

1. Data: 2004-03-03 16:25:11

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze w sklepie papierniczym maja. Pewnie beda do tablic z jakims kolorowym
plastikiem ale moze i beda same, bez zadnych ozdobnikow?
Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-03-03 19:05:35

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.03.2004 13:27, Użytkownik 666 napisał :

> Podobno bardzo dobre magnesy są w dyskach twardych, można poszukać w
> pobliskim serwisie komputerowym.

O pozyskiwaniu magnesów z dysków twardych możesz zapomnieć... Jeśli są
to nie duże i dobrze "zapakowane" - skórka nie warta wyprawki.

A tak marginesie pozdrawiam użytkownika 666 i gratuluję wytrwałości...

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-03-09 18:52:59

Od: "pietruszek" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40462c6d$2@news.vogel.pl...

> O pozyskiwaniu magnesów z dysków twardych możesz zapomnieć... Jeśli są
> to nie duże i dobrze "zapakowane" - skórka nie warta wyprawki.
>
> A tak marginesie pozdrawiam użytkownika 666 i gratuluję wytrwałości...

w glosnikach sa duze magnesy ;)

krajalnica
Do kociarzy - meble pod kota
[Podloga] Panele EUROFLOOR