MAK a makówki...

1. Data: 2011-01-13 22:47:17

Temat: MAK a makówki...
Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załóżmy na chwile, że Ruscy wywołali mgłę,
a potem zestrzelili nas samolot z jej dzielną załogą,
a potem dla zatarcia śladów wszystko zaorali.

Ale własciweie po co to zrobili ? :o/
Bo .żebyś jeszcze od razu nas nazautrz zaatakowali,
ale tu przeciez nie o to sżło. No to o co ?
Zrobili to tylko tak dla jaj ? :o/

A jednak to chyba wiele wyjaśnia...

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

- Jest dużo nieścisłości. Ci ludzie byli naprowadzeni na śmierć przez
kontrolerów lotu -mówi Ewa Michajłowicz,

emerytowana pielęgniarka. -
========================

Czytałam ostatnio w Naszym Dzienniku - jedynej gazecie, której wierzę
- o bombie, która zostawia ciała nagimi. Podejrzewam, że takiej broni
użyto w Smoleńsku. Niczego nie sugeruję, chcę wyjaśnić dlaczego tam
jest tak dużo dziwnych rzeczy.

38,Protesty_przed_Kancelaria_Premiera___Tu_rzadzi_zd
rajca_.html

Jak jeszcze gdzies usłysze o tym Smoleńsku,
to daję słowo honoru, natychmiast uciekam :o/
:o)

Łoś