Re: Jahve przeciwko Wielkiej Bogini

1. Data: 2011-01-13 22:48:58

Temat: Re: Jahve przeciwko Wielkiej Bogini
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 13 stycznia 2011 22:49. carbon entity 'rajcelem'
<r...@n...pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

> Jak to często bywa, prawda nie wydaje się atrakcyjna :)

Być może. Jako pisarzowi jednakże bardziej mi zależy na inspiracji do
literatury pięknej niż literatury prawdziwej. Prawdy mogę szukać na użytek
zaspokojenia wścibskiej ciekawości, ale czynić ją podstawą życiowych
poglądów to spore ryzyko śmierci artystycznej. Kiedy przetłumaczyłem "Okup
za Głowę" Egilla Skalla-Grimssona (pełen energii Odynizmu) czy napis na
Szmaragdzie Przeznaczenia odnalezionym przez Mikołaja Roericha (bardzo
potężnym artefakcie magicznym), jak również gdy napisałem hymn SOL INVICTVS
bardziej chodziło mi o artystyczną ekspozycję i gloryfikację piękna mocy,
siły duchowej niż o prawdę. Fascynuję się poezją Micińskiego, malarstem i
pisarstwem Roericha, ponieważ są to piane bardzo dużymi literami i nanozone
wyrazistymi kolorami s ł o w a i o b r a z y m o c y i z takich
powinna składać się każda wypowiedź artystyczna.

ŚWIATŁO
POKÓJ
WIEDZA

Z progresorskim pozdrowieniem,
Brat E.

2. Data: 2011-01-13 23:08:58

Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

A jednask misteria zabijają-osłabiają wiarę...,
=================================
a przynajmniej wiarę w prawdę i dobro...

Tak prawda, jak i dobro, stają się wobec misteriów
głupstwem, podobnie jak miłość dla nauki stała się chorobą...
i zaburzeniem stanu równowagi płynów ustrojowych jedynie :o/

Łoś...

MAK a makówki...
Ci to mają jazdy;)))
Bóg a sex...