MAM PROBLEM !

1. Data: 2003-07-11 21:16:50

Temat: MAM PROBLEM !
Od: "M@rza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam sie na politechnike slaska na wydzial mat-fiz. Oprocz tego na
ekonomie w Opolu. Chcialabym wybrac te w Gliwicach. Interesuje mnie
specjalnosc: matematyczne metody w informatyce i ekonomii. Czy po ukonczeniu
tych studiow bede mogla zalorzyc wlasne biuro rachunkowe? Jaki bede miala
tytol? Magister matematyki???

2. Data: 2003-07-12 11:12:50

Temat: Re: MAM PROBLEM !
Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M@rza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ukonczeniu
> tych studiow bede mogla zalorzyc wlasne biuro rachunkowe?

Biuro rachunkowe? Nie lepiej wybrać ekonomię skoro marzy Ci się biuro
rachunkowe? I pisać pracę magisterską z tej działki? Po matematyce nie
będziesz miała pojęcia o rachunkowości...
jbj

3. Data: 2003-07-14 08:49:55

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M@rza napisał:
> [...]
> specjalnosc: matematyczne metody w informatyce i ekonomii. Czy po ukonczeniu
> tych studiow bede mogla zalorzyc wlasne biuro rachunkowe?

na tym kierunku jest rachunkowość tylko przez jeden czy dwa semsestry i
to tylko podstawy. Jeśli nie jestes po technikum lub liceum ekonomicznym
to raczej zapomnij o tym.
Aby założyc biuro to chyba trzeba mieć specjalność rachunkowość czy coś
takiego.
pozdrawiam
Anka

Poszukiwani absolwenci WSH
Nauczyciel Informatyki-Śląsk-Kato wice-okolice
AE. Jaki wydział wybrać ?
Gazeta IT -- numer 7 (15) -- spis tresci
Matura NO PROBLEM