MATRIX ???

81. Data: 2009-02-13 22:09:26

Temat: Re: MATRIX ???
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wystarczy spojrzeć na piętę i ma się pełną kontrolę. ;)

no, to jest jej pięta achillesowa!

--
http://patrz.pl/mp3/aniele-bozy

82. Data: 2009-02-13 22:10:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea<e...@p...fm>

> Achil les?

widzę że się powtarzam.

--
http://patrz.pl/mp3/aniele-bozy

83. Data: 2009-02-13 22:24:47

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości

> [...]

> Ale jaja :).
> Ja też.

> Po otwarciu linka obracała się w prawo (zgodnie z ruchem wskazówek
> zegara) i nie chciała za nic w drugą stronę.
> Ale po zasłonięciu całości ciała poza głową, udało mi się sprawić, że
> zaczęła obracać głowę w drugą stronę. Potem powoli odsłaniałem całą
> postać i mogłem widzieć, jak cała obraca się w lewo.

> Niedawno wstałem i mój lewy mózg chyba jeszcze się budzi :)

Teraz spróbuj kręcić jej głową w prawo, a resztą w lewo. :DDD

michał

84. Data: 2009-02-13 22:29:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości

> No dobra, też znalazłam sposób. Przechyliłam monitor w lapku tak, że
> był prawie zamknięty i patrzyłam pod kątem. Zaczęła się obracać w
> lewo, ale jak tylko otwierałam monitor znowu, to przeskakiwała na
> prawo. Potem już tylko w lewo się kręciła. A teraz mogę albo tak albo
> tak,
> ale muszę przechylać najpierw monitor.
> Fajne!

> A pamiętacie, kiedyś krążyły takie kartki ze szlaczkami? Kiedy się w
> nie wpatrywało, wyłaniały się z nich trójwymiarowe kształty, jakiś
> dzbanuszek albo coś innego w zależności od kartki.

Medeuniu, wydoroślej! To nie szlaczki tylko stereogramy. ;D

85. Data: 2009-02-13 22:34:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 11:17:43 +0100, medea napisał(a):

> A pamiętacie, kiedyś krążyły takie kartki ze szlaczkami? Kiedy się w nie
> wpatrywało, wyłaniały się z nich trójwymiarowe kształty,(...)w zależności od
kartki.

...a niektóre nawet nagie i puszczały oko :-P

86. Data: 2009-02-13 22:48:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Medeuniu, wydoroślej! To nie szlaczki tylko stereogramy. ;D

:)

Ewa

87. Data: 2009-02-13 22:50:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Mną telepie, gdy słyszę "takie życie..., no co zrobisz..".

http://www.youtube.com/watch?v=fH_X3GMVbjA

;)

Ewa

88. Data: 2009-02-13 22:53:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> :)

Miał być uśmieszek :)

Nie wiem, czemu się nie wyświetlił, pewnie jakiś stereogram nie
zadziałał. ;)

Ewa

89. Data: 2009-02-13 23:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Feb 2009 23:53:39 +0100, medea napisał(a):

> Miał być uśmieszek :)
>
> Nie wiem, czemu się nie wyświetlił, pewnie jakiś stereogram nie
> zadziałał. ;)
>
> Ewa

Niektórzy widzą płasko - niezaleznie od wszelkiej pomocy w widzeniu
przestrzeni...

90. Data: 2009-02-13 23:18:58

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z listem jest trochę inaczej - on istnieje, jeśli ktoś potrafi go
> odczytać i zrozumieć, w przeciwnym razie jest tak, jakby go nie było.
> Ma wartość ponadmaterialną, chyba że można ewentualnie zawinąć w niego
> drugie śniadanie albo zrobić czapeczkę. :)

A jeśli list jest napisany w bardzo obcym języku, to on jest czy go nie
ma, mimo że go bedę obserwował? ;)

michał

premiera
Bóg nie istnieje. Darwin i Daniken mieli rację. - twierdzi kolejny nieuk
Ile kosztuje slub.
Czy zobaczycie to w Polsce ???
Zagadka