MEDICAL HAIR-czy ktos wie

1. Data: 2001-06-14 20:53:04

Temat: MEDICAL HAIR-czy ktos wie
Od: "Adam W." <m...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

o firmie MEDICAL HAIR, która ponoć przeprowadza zabiegi transplantacji
wlosow?
Obecnie mam 23 lata, a w dziecinstwie na skutek urazu zostal usuniety
kosmyk wlosow z glowy-powstal lysy placek. Ostatnio dowiedzialem sie o
placowce MEDICAL HAIR, (z siedziba w kilkunastu miastach w Polsce i za
granica-Niemcy), ktora zajmuje sie transplantacja wlosów. Ceny tych zabiegow
sa jednak bardzo drogie. Wszczepienie 400 transplantow=4700zl. Poniewaz
moja lysina coraz bardziej mnie denerwuje i wpedza w kompleksy, jestem
zdeterminowany poddac sie temu zabiegowi. Jednak nie mam pewnosci co do
skutecznosci i autentycznosci tej firmy. Bardzo prosze o wszelkie informacje
na jej temat. Pochodzę z Katowic i z tego co wiem MEDICAL HAIR jest jedyna
majaca siedzibe na Slasku firma robiaca tego typu zabiegi.

za wszelkie informacje z gory dziekuje
Adam

2. Data: 2001-06-15 13:21:18

Temat: Re: MEDICAL HAIR-czy ktos wie
Od: "Marek Forban" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na prawdę powodzenie życiowe nie zaeży od tego czy się ma włosy czy nie.Iluż
było miłych facetów z łysiną,Yul Brynner,Telly Savalas,a ilu teraz sobie
goli pały , aby wyglądać bardziej sexy.
Oprzyj swoje sukcesy io urok osobisty,intelekt,zapracuj nieco
pieniędzy,bądź życzliwy dla otoczenia a będzie Ci o wiele lepiej niż
niejednemu pełnowłosemu.
Należałoby napisań od razu tutaj:"bo ja" albo"a u mnie"ale nienawidze tego
typu porad więc nic Ci o mnie nie powiem,tylko tyle,że życzę Ci udanych
decyzji dot.poprawienia swoje osobowości...i powiem,że wielu ludziom faceci
łysi,albo podłysieni podobają sie...
Lilo

Tabletki
Gdzie Moge Kupic w Miare Tanio Produkty Aloe-Vera ?
Rak ślinianki przyusznej
składnik rakotwórczy w szamponach
Kobiecy problem