MELANOZA

1. Data: 2001-03-22 21:49:05

Temat: MELANOZA
Od: "Adam Tuleja" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć .
Bardzo proszę pomóżcie mi w poznaniu rozszyfrowaniu i leczeniu MELANOZY
skórno - nerwowej.
Wiem że jest to choroba bardzo rzadka i nawet lekarze nie zawsze potrafią
coś na ten temat
powiedzieć.
proszę wszystkich którzy zetkneli się z tą chorobą o kontakt interesują mnie
wszystkie wiadomości
na temat MELANOZY nawet te najbardziej błache.
Może ktoś wie lub zna osoby które się leczą miejsca w których lekarze mają
doświadczenie w walce z ta
chorobą proszę o kontakt s...@p...onet.pl

2. Data: 2001-03-24 07:06:20

Temat: Re: MELANOZA
Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Tuleja" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na temat MELANOZY nawet te najbardziej błache.
> Może ktoś wie lub zna osoby które się leczą miejsca w których lekarze mają
Melanoza skórno-mięśniowa zwana także melanoblastozą lub zespołem Touraine'a
jest schorzeniem bardzo rzadkim i o niejasnej patogenezie. Brak dowodów na
dziedziczny jego charakter. Pomijam objawy, bo te pewnie znasz, są podstawą
rozpoznawania schorzenia. Leczenie jest niestety tylko objawowe (np.
przeciwpadaczkowe, zastawka w przypadku wodogłowia), czasem zabiegi
chirurgiczne, które jednak sporadycznie mają sens ze względu na rozległość
zmian skórnych.
W Polsce największe chyba doświadczenie w rozpoznawaniu i prowadzeniu tego
typu przypadków ma Kl. Neurologii Centrum Zdrowia Dziecka.

Wojtek Gocek
n...@p...com
w...@w...pl
~~~~~
"Jeśli w praktyce medycznej za sprawą doświadczeń ustali się maksymalny
poziom bezpieczeństwa, to szybko znajdzie się pomysłowy idiota, który
zaproponuje metodę jego przekroczenia."
"Nic nie da się uchronić przed idiotyzmem, idioci są niezwykle pomysłowi"
~~~~~

pulpasiec, co to za paskudztwo?
LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH!!
kiedy i jak leczyc przepukline?
badanie na okreslenie poziomu fluoru w organizmie.
Pobudzenie