MIRACULUM - kosmetyki kolorowe

1. Data: 2003-03-31 12:52:45

Temat: MIRACULUM - kosmetyki kolorowe
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
znałam miraculum raczej od strony kremów i innych kosmetyków pielęgnacyjnych,
nie wiedziałam że mają też kosmetyki kolorowe. Jak jest z ich jakością? i cenami
Wiki

1. Data: 2003-03-31 16:22:43

Temat: Re: MIRACULUM - kosmetyki kolorowe
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiedziałam że mają też kosmetyki kolorowe. Jak jest z ich jakością? i

chyba rzeczywiście mało popularne :-)
nikt ich nie używał?
Wiki

1. Data: 2003-04-01 07:52:37

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl wrote:

>cenami

>chyba rzeczywiście mało popularne :-)
>nikt ich nie używał?
>Wiki

Niy :-(
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-01 12:54:30

Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:
> Niy :-(
> UlaK

Bo oni już nie produkują kolorówki, w sklepach jeśli są to ze starych
zapasów
pozdrawiam
Ondraszek

Wonderbra - sklepy