Lakier za 3 zl - donosze

1. Data: 2003-03-31 11:43:45

Temat: Lakier za 3 zl - donosze
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Donosze, ze w przyplywie desperacji kupilam jakis lakier za 3 zl.
Zapomnialam nazwy tego specyfiku teraz, ale w domu zobacze i uzupelnie.
Odcien 63 - bardzo ciemny bordo. I wiecie co? Trzyma mi sie trzeci dzien bez
zadnych poprawek i w idealnym stanie. Jestem pod wrazeniem :) Maja ladne
odcienie, wiec jeszcze sie rzuce na jakis fiolecik :) Pisze to tak w celach
informacyjnych, to moje male odkrycie. Jakosciowo przynajmniej takie jak
Inglot, a zanosi sie na to, ze lepsze ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-03-31 11:53:06

Temat: Re: Lakier za 3 zl - donosze
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zapomnialam nazwy tego specyfiku teraz, ale w domu zobacze i uzupelnie.
> Odcien 63 - bardzo ciemny bordo. I wiecie co? Trzyma mi sie trzeci dzien

Ja za czasow studenckich, kiedy przeputalam cale styendium w Juwenalia
(ehhh, te czasy) popelnilam na krakowskim dworcu zakup lakieru do paznokci
Rubens czy jakos tak.
Kupilam bo kolor mial piekny, glebokie, zywe bordo.
A kiedy sie okazalo, ze trzyma sie 5 dni zakupilam kilka nastepnych.
I okazalo sie,ze strasznie sa nierowne - jeden kolor trzymal dlugo, drugi
odpadal po kilku godzinach...
Ale i tak warto IMHO...

Kaska, ktora ma dzis na panokciach czterdziestke Inglota - piekny kolor,
piekny!!!

1. Data: 2003-03-31 12:48:32

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> informacyjnych, to moje male odkrycie. Jakosciowo przynajmniej takie jak
> Inglot, a zanosi sie na to, ze lepsze ;)

A może to lakier Lovely? Ostatnio kupiłam biały do francuskiego manicure i
całkiem nieźle się trzymał :-)

> Kruszyna

Pozdr.
Ula

1. Data: 2003-03-31 13:00:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A może to lakier Lovely? Ostatnio kupiłam biały do francuskiego manicure i
> całkiem nieźle się trzymał :-)

Nie, na pewno nie Lovely, jakis Star cos tam chyba. Jutro uzupelnie :).
Jakas wyjatkowo tandetna nazwa :) Ale sama zawartosc buteleczki - calkiem
calkiem :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-31 13:04:26

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> I okazalo sie,ze strasznie sa nierowne - jeden kolor trzymal dlugo, drugi
> odpadal po kilku godzinach...

/o\ - to je bede uwazac, nie pomyslalam o tym. Dzieki za ostrzezenie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-31 13:04:49

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacyjnych, to moje male odkrycie. Jakosciowo przynajmniej takie jak
> Inglot, a zanosi sie na to, ze lepsze ;)

a może Sterling ? taka mała buteleczka, są oczywiście i normalne rozmiary :)
ja jestem z nich zadowolona :) odcień 67 to też bordo, ale odcień 7 też
bordo :)
plus to mała jego ilość, bo ja nigdy nie mogłam skończyć lakieru, prędzej
zasychał niż dno zobaczyłam :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-03-31 13:11:42

Temat: Odp: Lakier za 3 zl - donosze
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak ze zmazywaniem tego lakieru?
Bez problemu?
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-03-31 13:11:46

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakas wyjatkowo tandetna nazwa :)

Andżela ;)

Asia

1. Data: 2003-03-31 13:13:03

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Andżela ;)

NIeeee, tez nie :))))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-31 13:16:00

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> napisał w
wiadomości news:b69edr$i6o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> bordo :)
> plus to mała jego ilość, bo ja nigdy nie mogłam skończyć lakieru, prędzej

Chyba tez nie. To byla nazwa dwuwyrazowa. Naprawde, jutro wam powiem. Wiem
tylko, ze objetosc to 9 ml. I dobrze, bo po co mi lakier na litry, ktorego
nigdy nie wykoncze? :) Dodam jeszcze, zejak sie nalozy jedna warstwe, to tez
jest ladnie. Dobrze sie rozprowadza. :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."