Fryzjer w Lublinie

1. Data: 2003-03-31 11:34:48

Temat: Fryzjer w Lublinie
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego sprawdzonego fryzjera w Lublinie
aga

1. Data: 2003-03-31 13:29:02

Temat: Re: Fryzjer w Lublinie
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
mogę podać Ci 'moich' - sprawdzonych
1. p.Mariusz - pracuje w GABRIELU na racławickich
2. p.Beata lub p. Ania pracują w salonie fryzjerskim za Galeria Centrum
mały salonik fryzjerski damsko- meski p.Anny Tomali )
zarówno w jednym jak i w drugim przypadku nigdy sie nie zawiodłam !
pozdrawiam
mada

1. Data: 2003-03-31 18:49:28

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga napisał:
> Poszukuję dobrego sprawdzonego fryzjera w Lublinie

1. p. Ula z Laureata na ul.1-go maja (mam nadzieje ze jeszcze tam
pracuje bo wiem ze jakis czas temu dziecko urodzila)

2. wiekszosc dziewczyn z Pierre Rene na ul. Kapucynskiej - ja chodzilam
do takiej krotkowlosej bladynki i krotkowlosej z czarnymi wloskami -
zetna tak jak chcesz ale tez i doradza :)

clodine

1. Data: 2004-09-26 19:00:45

Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mogę polecić fryzjera z ul. Milenijnej - Ewa. Najlepiej umówić się
telefonicznie na konkretną godzinę.
Pozdrawiam
eliza

kosmetyczka w Krakowie