farbowanie

1. Data: 2003-03-31 08:07:49

Temat: farbowanie
Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem brunetka i mam dosc ciemne wlsy, dlatego wiekszosc farb ktore
kupuje nie dziala na moje wlosy i moj facet zawsze stwierdza "nic nie widac".
Mimo to bardzo chcialabym miec np wlosy w odcieniu fioletu jasnego badz
ciemnego.Ostatnio kupowalam palette ta nowa, uzywalam tez welli policolor,
natea i wiele innych :(
W dodatku jak juz cos zlapie to zaraz cholerstwo zlazi.

1. Data: 2003-03-31 10:00:22

Temat: Re: farbowanie
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> natea i wiele innych :(
> W dodatku jak juz cos zlapie to zaraz cholerstwo zlazi.

Polecam farbę z firmy Garnirer z serii Fructis. Ja ostatnio nią farbowałam i
bardzo równo i dobrze pokryła moje włosy.
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-03-31 12:42:52

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anpaho" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Polecam farbę z firmy Garnirer z serii Fructis. Ja ostatnio nią farbowałam
> bardzo równo i dobrze pokryła moje włosy.

Ja polecam Nateę ale nie polecam farb z firmy Delia. Najlepiej jednak
polecić się jakiegoś mistrza fryzjerskiego (nie mówię tu o młodych
dziewczynach, które dopiero uczą się swojego zawody) i odradzam ściąganie
koloru (znaczy tego z farby), to bardzo niszczy strukturę włosa.

pozdrawiam

Piernix

a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
cera
CO DO "Grażynki Lubicz"
Warszawa / poszukiwane hostessy, modeli/ki, fotomodeli/ki, statysci do reklam i filmow
Suknie ślubne