pytanie o farbowanie!;-)

1. Data: 2003-03-31 09:21:18

Temat: pytanie o farbowanie!;-)
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pewien problem. Od kilku lat farbuje wlosy na jasny blond, zaczelam od
kilku paskow balejagu a teraz jestem juz jasna blondynka. Odrosty farbuje
rozjasniaczem Joanny (jedyny ktory mi naprawde rozjasnia) Teraz zas
zainspirowana wiosna marze o popielu! czy mozecie doradzic mi jakies farby
ktore nie zniszcza mi wlosow, i czy w ogole ten kolor mi sie utrzyma na
rozjasnianych wczesniej wloskach? mysle o jakiejs lepszej farbie np belle
color albo loreal.

Pozdrawiam
Ania

______________ Ania
ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

1. Data: 2003-03-31 09:37:40

Temat: Re: pytanie o farbowanie!;-)
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anutka wrote:

> [...]
> ktore nie zniszcza mi wlosow, i czy w ogole ten kolor mi sie utrzyma na

Ogolnie trudno uzyskac popielaty blond na wlosach rozjasnianych
odcieniami zolci lub rozjasniaczem. Zawsze pozostanie ten niemilosierny
odcien sloneczny, chyba, ze rozjasniac bedziesz "pod temperatura" u
fryzjera niestety.
Ale warto probowac, a noz widelec... :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-31 09:58:23

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktore nie zniszcza mi wlosow, i czy w ogole ten kolor mi sie utrzyma na
> rozjasnianych wczesniej wloskach? mysle o jakiejs lepszej farbie np belle

Jeżeli chodzi o farbę to ja ostatnio farbowałam farbą z firmy Garnirer z
serii Fructis i bardzo dobrze i równo pokryła moje włosy (mój kolor przed
farbowaniem - baleyage z blondem i brązem i z moimi ciemnymi odrostami). Nie
wiem czy w tej firmie jest kolor, który Cię interesuje. Ale farba ta pokrywa
bardzo ładnie, równo i podobno włosy nie tracą tak szybko koloru. Polecam!!
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-03-31 10:02:16

Od: " Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anutka <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał(a):

> [...]
> ktore nie zniszcza mi wlosow, i czy w ogole ten kolor mi sie utrzyma na
> rozjasnianych wczesniej wloskach? mysle o jakiejs lepszej farb

Wiesz, kiedys za studenckich czasow mialam taki sam pomysl: Joanna (u mnie tez
jeden z niewielu, ktory rozjasnial moje ciemnobrazowe wlosy) + popielaty braz.
Wlosy wyszly brudno-brazawo-zielone... obrzydliwe to bylo...

Dunia
farbujaca wlosy _JUZ_TYLKO_ u fryzjera...

1. Data: 2003-04-01 15:44:01

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

anpaho wrote:

> [...]
> włosy [ciach] farba ta pokrywa bardzo ładnie, równo i
> podobno włosy nie tracą tak szybko koloru.

Dokładnie. Dodam jeszcze, że farba ta się nie spłukuje, ani nie
zostawia śladów na ręczniku po myciu włosów.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-03 15:48:08

Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dokładnie. Dodam jeszcze, że farba ta się nie spłukuje, ani nie
> zostawia śladów na ręczniku po myciu włosów.

witam,

Aha! czyli moge uzyc farby Garnier nawet po uprzednio rozjasnianych juz
wlosach i bedzie oki? nie zniszczy mi włosięt?

Pozdro!
Ania

jak tam farbowanie Wellatonem ?
farbowanie
a mialam kupic lakier do paznokci Nivei... :-(
cera
CO DO "Grażynki Lubicz"