MM Pytanie

1. Data: 2004-02-03 22:57:35

Temat: MM Pytanie
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie :

1) Z czym można komponować makaron durum 100% jako danie główne danie
obiadowe ?
- czy tylko z warzywami (oprócz mięsa)
- czy można z mięsem (np. filetem z kurczaka) lub rybą gotowaną na parze
+ do tego warzywa

Czy można sobie ułożyć takie menu na obiad (żeby było zgodne z MM ) ?
1) zupa selerowa
2) makaron durum+ryba na parze+szpinak

A może zmienić jakoś takie zestawienie ?
Czy jest ono OK ? A jeśli nie, to jakie są Wasze propozycje ?

Dziękuję.
Pozdrawiam zwolenników MM.

Joanna

2. Data: 2004-02-04 12:15:18

Temat: Re: MM Pytanie
Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna:

> [...]
> - czy tylko z warzywami (oprócz mięsa)
> - czy można z mięsem (np. filetem z kurczaka) lub rybą gotowaną na parze

Z mięsem na pewno nie. Z rybą raczej nie bardzo tez. Ja wolę zestawienia
makaron + warzywa (+ trochę oliwy z oliwek + bazylia + czosnek)
i mięso/ryba + warzywa (+ ser zolty/feta/parmezan). Pieczarki tez
mozna praktycznie ze wszystkim laczyc. Aha - makaron jem najczesciej
pelnoziarnisty.

> Czy można sobie ułożyć takie menu na obiad (żeby było zgodne z MM ) ?
> 1) zupa selerowa
> 2) makaron durum+ryba na parze+szpinak

Właśnie, tu po prostu zrezygnowałabym z makaronu i zjadła więcej
szpinaku albo jeszcze jakas jarzynke. Można wtedy rybę zapiec albo
udusic w smietanie, albo podsmazyc na oliwie z oliwek albo do szpinaku
dodac np. sera owczego.

Generalnie jak sie przestaje myslec, ze obiad musi skladac sie
z czesci wlasciwej (miesa, ryby), zapychacza (ryzu, makaronu, ziemniakow)
i jarzynki, to jest znacznie latwiej :)

Pozdrawiam, zjadlszy wlasnie ryz basmati z warzywami i curry.

BA

3. Data: 2004-02-04 13:06:52

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Joanna:

Z rybą może być, z mięsem według Montignaca nie. Ale jakby tak z ugotowaną
piersią indyczą albo kurczaczą - raz na jakiś czas - to pewnie nic by się
nie stało - przecież w tym prawie.
Zobacz parę wątków niżej było "spaghetti MM" - tam znajdziesz parę
inspiracji makaronowych.

pozdrawiam, misiczka

--
Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)

4. Data: 2004-02-04 17:35:20

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:bvqta7$os9$1@news.onet.pl...

Ale jakby tak z ugotowaną
> piersią indyczą albo kurczaczą - raz na jakiś czas - to pewnie nic by się
> nie stało - przecież w tym prawie.

Miało być "przecież w tym prawie nie ma tłuszczu" :)

pozdrawiam, misiczka

--
"Kobiety są tak trudne do przejrzenia,
ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od reguły"

5. Data: 2004-02-04 19:42:45

Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <s...@m...com> napisał w
wiadomości news:bvrfiu$du7$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> --
> "Kobiety są tak trudne do przejrzenia,
> ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od reguły"

Dziękuję za odpowiedzi.

Serdecznie pozdrawiam,
Joanna (spod Wrocławia)

Re[2]: chce schudnac!! (fwd)
dawne przygotowania do schudnięcia -niedługo początek !
Prośba o adres strony
dieta
Sprzedam talon do Salonu Estetyki!!!!