MM - brzuszek

1. Data: 2003-02-06 10:19:39

Temat: MM - brzuszek
Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, schudłem w 4 miesiące 26 kg ale nadal mam brzuszek, co o tym
sądzić ? a może wdrożyć jakieś ćwiczenia ?

2. Data: 2003-02-06 10:22:42

Temat: Re: MM - brzuszek
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, schudłem w 4 miesiące 26 kg ale nadal mam brzuszek, co o tym
> sądzić ?

moze podaj jakies dane

jezeli wazyles 180 a treraz 156 to mozesz miec nadal brzuszek. ;-)

jakie masz BMI?

musta

3. Data: 2003-02-06 11:02:18

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ważyłem 116
teraz 90
wzrost 186
BMI 26,01

4. Data: 2003-02-06 11:05:28

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to powyzej normy.

ja mam BMI 26,8 i tez cos mi jeszcze wystaje

myslalem nad jakimis cwiczeniami ale, kurcze, nie lubie.

musta

5. Data: 2003-02-06 14:27:28

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, schudłem w 4 miesiące 26 kg ale nadal mam brzuszek, co o tym
> sądzić ? a może wdrożyć jakieś ćwiczenia ?

Hejeczka;-)

Zdecydowanie ćwiczenia albo jakakolwiek aktywność fizyczna. Skóra będzie
lepiej wyglądała, mięśnie się pojawią i jednocześnie polepszy się Twoja
przemiana materii... Same plusy, polecam...

Kaliope
(biegająca na siłownie, jeżdżąca na rowerku stacjonarnym i czasami nawet
pływająca w baseniku, a teraz rozważam aquaaerobic, jakaś odmiana by się w
końcu przydała;-))))

6. Data: 2003-02-06 17:23:17

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Może być też seks. Duuuuużo seksu :-)))))
Coś we frywolnym nastroju dziś jestem :-) Wybaczcie :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Puste worki nadyma wiatr, bezmyślnych ludzi-próżność (Sokrates)
http://www.misiczka.com

7. Data: 2003-02-06 18:49:46

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, schudłem w 4 miesiące 26 kg ale nadal mam brzuszek, co o tym
> sądzić ? a może wdrożyć jakieś ćwiczenia ?
>
> Samo odchudzanie nigdy nie wystarczy, trzeba koniecznie ćwiczyć by mieć
płaski i twardy brzuch

8. Data: 2003-02-06 21:06:28

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Thu, 6 Feb 2003 12:05:28 +0100, gdy "Musta"
<m...@p...onet.pl> napisał:

>no to powyzej normy.
>
>ja mam BMI 26,8 i tez cos mi jeszcze wystaje

Ja zaczynalem od 26,8 (88kg/181cm) wlasnie z celem pozbycia sie brzuszka
no i czuję, że coś się zacznie dziać jak zejdę do 78kg (obecnie 85 po
tygodniu ograniczania trucizn lekko opartym na MM)

pzdr
Robert

ps. pisze po raz pierwszy, czytam od czasu podjecia wielkopomnej decyzji
;) Bardzo cieplutka i miła grupa! A sadzilem, ze krew sie leje :)

9. Data: 2003-02-07 08:21:53

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> ps. pisze po raz pierwszy, czytam od czasu podjecia wielkopomnej decyzji
> ;) Bardzo cieplutka i miła grupa! A sadzilem, ze krew sie leje :)
Czasem sie leje ....ale ostatnio jest cieplo i milo,
wytrwalosci zycze Hafsa

10. Data: 2003-02-07 10:35:41

Od: "Marek Publicewicz" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być też seks. Duuuuużo seksu :-)))))
> Coś we frywolnym nastroju dziś jestem :-) Wybaczcie :-)

dolozylbym jeszcze 2 maratony tygodniowo :)
np. w niedziele i srode maraton, a w pozostale jak wyzej :)
brzuch nie ma szans!

Talia
Głód na słodycze !!!!
MM - prośba o wsparcie [długie]