Talia

1. Data: 2003-02-06 09:55:30

Temat: Talia
Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Kochani, znacie jakiś dobry sposób na wyszczuplenie talii? Ćwiczenia,
cudowne żele, czy też jakaś specyficzna dietka... cokolwiek...
Bardzo chciałabym pozbyć się niewielu, bo jedynie 3-4 cm, ale tylko
i wyłącznie w pasie! Biodra, uda i cała reszta jest OK ;), dlatego
też nie chcę stosować diety, która sprawi, że schudnę ogólnie rzecz
biorąc "wszędzie". Poradźcie, plizzz...

pozdrowienia,
Lara

2. Data: 2003-02-06 13:11:37

Temat: Re: Talia
Od: "Kubuś Puchatek" <s...@s...las.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara " <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
:
: Witam :)
:
[...]
: --
: Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-02-06 13:16:49

Od: "Kubuś Puchatek" <s...@s...las.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara " :
: Witam :)
:
[...]

Witaj :-)

Z mojego doswiadczenia, to genialne cwiczenia na brzuszek i talie sa na
pierwszej kasecie Cindy Crowford. Takie 3-4 cm to stracisz w niecaly
tydzien.

4. Data: 2003-02-06 23:50:11

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubuś Puchatek <s...@s...las.pl> napisał(a):

> Z mojego doswiadczenia, to genialne cwiczenia na brzuszek i talie sa na
> pierwszej kasecie Cindy Crowford.

Masz na myśli tą kasetę www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?
oferta=108061&zet=hqlkvqfnwepfvmwokelhhgyezqfljw&ret
=wys19144217 -?
Jeśli tak, to zamawiam ;)

Dzięki,
Lara

5. Data: 2003-02-07 10:19:16

Od: "Kubuś Puchatek" <s...@s...las.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara " :
: Masz na myśli tą kasetę www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?
: oferta=108061&zet=hqlkvqfnwepfvmwokelhhgyezqfljw&ret
=wys19144217 -?
: Jeśli tak, to zamawiam ;)

Ten link mi sie nie uruchomil, ale ta kaseta jest w merlinie :-)
"Cindy Crawford - kształtuj swoje ciało"

pozdrawiam i powodzenia :-)

Głód na słodycze !!!!
MM - prośba o wsparcie [długie]
MM w "Naj"