MM- gorzka czekolada

1. Data: 2002-11-22 08:20:03

Temat: MM- gorzka czekolada
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytałam, że na diecie MM nie jest zabroniona gorzka czekolada.
Czy nie jest też zabroniona w pierwszym etapie (czyli odchudzaniu) i czy ją
się je, przed, po czy zamiast ;-) posiłku?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Mówią, że miłość umiera między dwojgiem ludzi.
To nieprawda, nie umiera. Opuszcza tylko człowieka.

2. Data: 2002-11-22 09:56:28

Temat: Re: MM- gorzka czekolada
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wyczytałam, że na diecie MM nie jest zabroniona gorzka czekolada.
> Czy nie jest też zabroniona w pierwszym etapie (czyli odchudzaniu) i czy

> się je, przed, po czy zamiast ;-) posiłku?

Nie jest zabroniona ale w ilosci 1 tabliczka (taki kwadracik)
Nawet w I etapie.
Ale jak chcesz schudna to lepiej jej nie jesc.

Taka moja rada. Ale gdybys zapytala o moje menu, powiedzialabym Ci, ze ja
jem czekolade bo nie moge sie od niej uwolnic! i to jem pol czekolady.

Ale ja nie tyje a schudnac juz chyba nie mam z czego :)

Saman_tha

Swieta MM
MM - gdzie we Wrocławiu fruktoza?
pieczywo optymale