posiłki węglowodanowe i tłuszczowe

1. Data: 2002-11-22 08:21:37

Temat: posiłki węglowodanowe i tłuszczowe
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi przystępnie wyjaśnić o co chodzi z posiłki węglowodanowymi
i tłuszczowymi?
Tylko, proszę, nie odsyłajcie mnie do książki :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

2. Data: 2002-11-25 13:24:42

Temat: Re: posiłki węglowodanowe i tłuszczowe
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
węglowodanowymi
> i tłuszczowymi?
> Tylko, proszę, nie odsyłajcie mnie do książki :-)

Posilki tluszczowe to takie,w ktorych wystepuja: bialka,tluszcze i
weglowodany o bardzo niskim IG.
zas posilki weglowodanowe,to takie,ktore zawieraja bialka i weglowodany o
srednim IG,brak w nich tluszczu.Pozdrawiam Hafsa

MM- gorzka czekolada
Swieta MM
MM - gdzie we Wrocławiu fruktoza?
pieczywo optymale