MM - guma do zucia

1. Data: 2002-12-06 19:55:53

Temat: MM - guma do zucia
Od: "Dieta " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie.. mozna czy nie?
Powiedzmy, ze uzywam (ze 2 listki dziennie) bezcukrowa... czy Montignaca
zalala by krew czy tez jest jak najbardziej dozwolona zwazywszy na niewielkie
gabaryty rzeczonej gumy?

Reszte regul MM stosuje niewolniczo wrecz wiec prawde mowiac wole nie
dowiedziec sie, ze zucie gumy psuje ogolny efekt stosowania metody.

2. Data: 2002-12-06 21:42:40

Temat: Re: MM - guma do zucia
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Reszte regul MM stosuje niewolniczo wrecz wiec prawde mowiac wole nie
> dowiedziec sie, ze zucie gumy psuje ogolny efekt stosowania metody.

Tez chetnie sie dowiem.
Odkad nie pale, czasem zuje gume :)
Tez bezcukrowa..
I nie wydaje mi sie zebym robila cos zlego..

pozdrawiam
Saman_tha

3. Data: 2002-12-06 23:13:31

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> niewielkie

> Tez chetnie sie dowiem.
> Odkad nie pale, czasem zuje gume :)
> Tez bezcukrowa..
> I nie wydaje mi sie zebym robila cos zlego..

Czy osoby na MM nieco nei przesadzają?
Dylemat przed spróbowaniem czegokolwiek.
Wydaje mi się, że od czasu do czasu można zgrzeszyć na każdej diecie.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-12-07 07:24:01

Od: "Dieta" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:asraul$rdh$...@n...tpi.pl...
> Czy osoby na MM nieco nei przesadzają?
> Dylemat przed spróbowaniem czegokolwiek.
> Wydaje mi się, że od czasu do czasu można zgrzeszyć na każdej diecie.

Od czasu do czasu z pewnoscia mozna. Rzecz w tym czy mozna codziennie.
Moje pytanie pozostaje otwarte.

5. Data: 2002-12-07 08:48:06

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:asraul$rdh$1@news.tpi.pl...

> Czy osoby na MM nieco nei przesadzają?
> Dylemat przed spróbowaniem czegokolwiek.
> Wydaje mi się, że od czasu do czasu można zgrzeszyć na każdej diecie.

Święte słowa. Też mam wrażenie, że niektóre osoby popadają w swego rodzaju
"fobię" dietową.

A co taka guma może złego zrobić???
Nie przesadzajcie. Jedyną "złą" rzeczą w niej jest aspartam, który jest
"trujący". Ale pewnie więcej go wypiliście w pepsi max albo coli light, albo
zjedli w jogurtach bezcukrowych ;-P

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

6. Data: 2002-12-07 10:34:13

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dieta" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> grup dyskusyjnych napisał:asraul$rdh$...@n...tpi.pl...
>

> Od czasu do czasu z pewnoscia mozna. Rzecz w tym czy mozna codziennie.

Mnie sie wydaje,ze mozna,nawet codziennie,zuje sobie Orbit bez cukru i nie
tyje...Hafsa

7. Data: 2002-12-07 15:58:45

Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dieta <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asqvc8$d16$...@n...gazeta.pl...

> [...]
> Powiedzmy, ze uzywam (ze 2 listki dziennie) bezcukrowa... czy Montignaca
> zalala by krew czy tez jest jak najbardziej dozwolona zwazywszy na

Gumy do zucia - nawet te bezcukrowe w glownej mierze skladaja sie z
alkoholi - mannitol, sorbitol i inne - na pewno w bibli MM pisze ze alkohole
te sa zabronione, ak jak piwo ...Pozostaje tylko kwestia czy taka mala ilosc
jaka znajduje sie w gumie do zucia moze miec znaczenie...
Nikoosia

8. Data: 2002-12-08 20:00:30

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Dieta wrote:
> [...]
>
> Reszte regul MM stosuje niewolniczo wrecz wiec prawde mowiac wole nie
> dowiedziec sie, ze zucie gumy psuje ogolny efekt stosowania metody.

Czytałem gdzieś, że gumy do żucia nie są wskazane.
Nie ze wzgłędu na cukeir czy jakieś tam alkohole.

Gumy do żucia powodują wzdęcia czy coś takiego.

Jak sam żuje gumę, po pewnym czasie odczuwam pewien dyskomfort w żołądku.

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

9. Data: 2002-12-10 10:17:46

Od: "Martyna Rogala" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dieta " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Reszte regul MM stosuje niewolniczo wrecz wiec prawde mowiac wole nie
> dowiedziec sie, ze zucie gumy psuje ogolny efekt stosowania metody.

http://www.gazeta.pl/usenet/

GUMA PRZY DIECIE JEST ZAJEBISTA BO PRZEZ 1 GODZ. ŻUCIA SPALASZ 70KCAL

dieta na slaba wole
Do Misiczki
cukier versus Montignac
MM-otreby, platki, musli na sniadanie....
dieta surowkowo-jajeczna