MM idziemy na pizze!

1. Data: 2003-01-03 15:08:48

Temat: MM idziemy na pizze!
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze strony Mendozy - Ig to ta pierwsza liczba.
Pizza, Super Supreme, pan (11.4% fat) (Pizza Hut, Sydney, NSW,
Australia)
36?6
100
9

Pizza, Super Supreme, thin and crispy (13.2 % fat) (Pizza Hut,
Australia)
30?4
100
7

musta

2. Data: 2003-01-03 15:35:19

Temat: Re: MM idziemy na pizze!
Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> 100
> 9
>
> Pizza, Super Supreme, thin and crispy (13.2 % fat) (Pizza Hut,

A tak za mna chodzi pizza!!! a serio,mysle o jakiej Monti wersji,jak
wyprodukuje,zjem i nie przekrece sie,to podam przepisPozdrawiam Hafsa

3. Data: 2003-01-05 16:22:40

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> wrote in

> A tak za mna chodzi pizza!!! a serio,mysle o jakiej Monti wersji,jak
> wyprodukuje,zjem i nie przekrece sie,to podam przepis

Zerknij na http://puszkkka.vege.pl - często są podawane na grupie
przepisy na ciasto z mąki razowej, tam powinno być podobnie, a takie
ciasto powinno być odpowiednie. No i wegańskie pizze mogą dostarczyć
pomysłów na jakieś altrnatywy dla żółtego sera (ja tam wolę ser...) -
zdaje się nie mieszacie tłuszczu z węglowodanami.

--
/**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

4. Data: 2003-01-06 08:10:39

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:av9pl1.3vvh35l.1@roses.of.many.colours...
> [...]
> pomysłów na jakieś altrnatywy dla żółtego sera (ja tam wolę ser...) -
> zdaje się nie mieszacie tłuszczu z węglowodanami.

Dzieki za podpowiedz,jak bede miec wene tworcza,wezme sie i za pizze,wczoraj
rozpracowywalam salatke z makaronem i soczewica.Dzis ja sprobuje,jak bedzie
ok,podam przepis.Pozdrawiam HAfsa

5. Data: 2003-01-06 14:11:29

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@g...pl> wrote in news:avbd2v$i9e$1@news.gazeta.pl:

> Dzieki za podpowiedz,jak bede miec wene tworcza,wezme sie i za
> pizze,wczoraj rozpracowywalam salatke z makaronem i soczewica.

Makaron zwykły? Jaki ma on IG? Pytam, bo _wydawało mi się_, że
makaron to jedna z bardziej 'niebezpiecznych' rzeczy.

> Dzis ja sprobuje,jak bedzie ok,podam przepis.

I nic nie stoi na przeszkodzie, aby wersję 'monti' - jeśli będzie
jadalna ;-) - dodać do Puszkkki.

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

6. Data: 2003-01-07 09:08:39

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:avc6b2.3vvkhn1.1@roses.of.many.colours...
> Makaron zwykły? Jaki ma on IG? Pytam, bo _wydawało mi się_, że
> makaron to jedna z bardziej 'niebezpiecznych' rzeczy.

Gotowany al dente jest ok,ja zas robilam z razowym.Pyszna.

Nie wiem,czy sa zaintersowani,by wklepywac tu przepis,ale podam w osobnym
poscie,to wlasciwie wersja wege.
> I nic nie stoi na przeszkodzie, aby wersję 'monti' - jeśli będzie
> jadalna ;-) - dodać do Puszkkki.

Jak mi sie uda,wpisze.Hafsa

[MM] małe pytanka
Wiorki kokosowe - pytanie
MM-Ciecierzyca
MM moje pierwsze zakupy na nowej drodze zycia :-)))
książka