[MM] sniadanie z tunczykiem

1. Data: 2003-01-20 09:59:55

Temat: [MM] sniadanie z tunczykiem
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak dzis mi sie wymyslilo a teraz mnie meczy, ze moze jednak cos pokrecilam
(ostanio ciagle krece, ksiazke pozyczylam i bez przewodnika bladze).
czy pasta z chudego bialego sera, tunczyka w sosie wlasnym i jogurtu
naturalnego (zeby sie lepiej sklejalo) do chleba jest w porzadku?
wszystkie produkty oobno oczywiscie zgodne z MM. a razem?

eksperci i przyjaciele - o rade prosze!!!

serdecznosci
--
*gosia*

2. Data: 2003-01-20 21:05:11

Temat: Re: [MM] sniadanie z tunczykiem
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article BA51872A.1DA84%i...@g...pl, Gosia Garkowska at
i...@g...pl wrote on 20/1/03 10:59:

> [...]
> wszystkie produkty oobno oczywiscie zgodne z MM. a razem?
>
> eksperci i przyjaciele - o rade prosze!!!

no i co nikt nie wie jak to jest???????????????
nie wierze!
--
*gosia*

3. Data: 2003-01-21 09:34:21

Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
> in article BA51872A.1DA84%i...@g...pl, Gosia Garkowska at

Ja tez to jadam, starajac sie stosowac MM, do tego pomidor lub ogorek i
wydaje mi sie, ze jest jak najbardziej ok. (jogurt biore 0%).
Kasia

4. Data: 2003-01-22 09:06:12

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy pasta z chudego bialego sera, tunczyka w sosie wlasnym i jogurtu
> naturalnego (zeby sie lepiej sklejalo) do chleba jest w porzadku?
Jak najbardziej jest ok.Dzieki za pomysl!Hafsa

5. Data: 2003-01-23 20:09:50

Od: "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
jakoego chleba???

6. Data: 2003-01-26 08:58:30

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamgreg" <A...@n...qdnet.pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
> jakoego chleba???
Ciemnego,z maki z pelnego przemialu.Hafsa

Cola light
kawa zbożowa
dieta dla migrenowca??? moze jakies info???
czy to możliwe?
[DO] wesele w Tajlandii