czy to możliwe?

1. Data: 2003-01-18 14:22:44

Temat: czy to możliwe?
Od: " karola21" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

robie od tyg. diete montignaca- przed wazylam 51 kg ( 168) a teraz jak sie
zważyłam to przybyło mi 1,5 kg. czy to możliwe? ja nie chcialam schudnac
tylko zaczac zdrowo sie odzywiac- bo wczśniej to roznie bywało. ale w tej
sytuacji to juz sama nie wiem co mam mysleć?podobaja mi sie zalozenia
montiego, ale nie chce tyc. mysle, ze dobrze sie odzywialam przez ten
tydzień, bo sciągnęlam sobie gotowe zestway posilków.co sadzicie, kontunuowac?

2. Data: 2003-01-19 08:43:42

Temat: Re: czy to możliwe?
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " karola21" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> robie od tyg. diete montignaca- przed wazylam 51 kg ( 168) a teraz jak sie
> zważyłam to przybyło mi 1,5 kg. czy to możliwe?

No pewnie,masz niedowage,przedtem na jakiej bylas diecie?Organizm uzupelnia
niedobory bialka,tluszczu.

>ja nie chcialam schudnac

No bo z czego???

> tylko zaczac zdrowo sie odzywiac- bo wczśniej to roznie bywało. ale w tej
> sytuacji to juz sama nie wiem co mam mysleć?

Spokojnie,wypelnilas sobie jelita,poczekaj jeszcze troche.

Kontunuowac.Polecam naprawde.Hafsa

3. Data: 2003-01-20 09:07:05

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> robie od tyg. diete montignaca- przed wazylam 51 kg ( 168) a teraz jak sie
> zważyłam to przybyło mi 1,5 kg. czy to możliwe?

Pewnie, że możliwe. Na tej diecie nigdy nie chudnie się ponad miarę, a
podejrzewam, że jak ktoś jest za chudy to przytyje.

Gosia

[DO] wesele w Tajlandii
MM chbek WASA + inne :-)
dieta wysokobialkowa