MM survival - Łódź

1. Data: 2003-03-18 10:09:18

Temat: MM survival - Łódź
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Znam dwa sklepy ze zdrową żywnością w Łodzi - na Piotrkowskiej: 1/ w bramie
koło Parvatti (niedaleko Zamenhoffa) 2/ w bramie niedaleko ul. Rewolucji 1905r.
Ponadto cieciorka, fasolka, soczewica, soja i groch są dostępne - jak wszędzie -
w hipermarketach (ja kupuję najczęsciej w Tesco), a także w hali na placu
Barlickiego (są też tam tańsze różnego rodzaju orzechy).
Pozdrawiam, An.

2. Data: 2003-03-24 13:53:55

Temat: Re: MM survival - Łódź
Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar 2003 11:09:18 +0100, r...@o...pl wrote:

> [...]
> w hipermarketach (ja kupuję najczęsciej w Tesco), a także w hali na placu
> Barlickiego (są też tam tańsze różnego rodzaju orzechy).

Jeszcze jeden dobrze zaopatrzony jest na Kilinskiego 30 lub 32. Podobno
sporo rzeczy mozna tez kupic na Pomorskiej przy pl. Wolnosci kolo apteki.
--
Agnieszka

Byle do czerwca...

Nadczynność tarczycy