MM, trzy pytanka..

11. Data: 2003-11-12 09:19:57

Temat: Re: MM, trzy pytanka..
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:bosq5a$rqr$1@inews.gazeta.pl...

> Jako optymalny, czyli osoba ograniczajaca spozycie bialka, powinienes
takie
> rzeczy rozumiec doskonale.

a białko ma zalety dla zdrowia ??;) czy to po prostu jedzenie ??
które trzeba dostarczyć , a nie jakiś rodzaj cukru w części trawionego a w
części przeczyszczajęcego ;)))

Slawek

12. Data: 2003-11-12 09:39:25

Temat: Re: Nanniowe CV - bylo: MM, trzy pytanka
Od: "nann" <n...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Przepraszam, ze sie wtrace. Czy wyzej wspomniane dolegliwosci ustapily,
> calkowicie lub czesciowo, po zrzuceniu owych 17 nadmiarowych kilogramow?

Czesciowo.
Nadcisnienie - bez zmian, a raczej nie mam odwagi odstawic lekow i zobaczyc
czy cos sie zmienlo, na lekach 120-130/70-80
Astma -odstawilam leki wziewne, mozliwe ze tylko do wiosny, dalej jade na
doustnych (loratadyna)
Stawy, kregoslup - boli o wiele rzadziej niz wczesniej,ale jeszcze pobolewa:
((

14. Data: 2003-11-12 09:39:26

Od: "nann" <n...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

doustnych (loratadyna)
Stawy, kregoslup - boli o wiele rzadziej niz wczesniej,ale jeszcze pobolewa:

pozdr.nann

13. Data: 2003-11-12 09:39:26

Od: "nann" <n...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2003-11-12 10:57:03

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bostpn$amq$1@inews.gazeta.pl pisze:

> a białko ma zalety dla zdrowia ??;) czy to po prostu jedzenie ??
> które trzeba dostarczyć , a nie jakiś rodzaj cukru w części
> trawionego a w części przeczyszczajęcego ;)))

Uwazasz, ze bialko nie ma wlasciwosci prozdrowotnych? Uwazasz ze jest
zbedne? Mam nadzieje, ze nie. Dlaczego wiec je ograniczasz? Przeciez, na
chlopski rozum, ktory wlasnie zaprezentowales formulujac pytanie o inuline,
im wiecej go zjesz, tym lepsze efekty dla organizmu. Tak samo moze byc z
inulina: w pewnych okreslonych ilosciach jest pozadanym skladnikiem diety, w
przypadku ilosci zbyt malych oraz zbyt duzych wywoluje skutki ujemne.

16. Data: 2003-11-12 11:02:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nann w wiadomości news:bosv4d$fbr$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> jade na doustnych (loratadyna)
> Stawy, kregoslup - boli o wiele rzadziej niz wczesniej,ale jeszcze

Dzieki za odpowiedz. Prawdopodobnie sytuacja bedzie sie wciaz poprawiac, w
koncu dalas organizmowi odetchnac :)

Slawku, czytasz? Przypadek Nann jest bardzo podobny do twojego. Czy wciaz
jestes przekonany o tym, ze ustapienie twoich dolegliwosci mialo zwiazek
jedynie ze stosowaniem DO, a nie bylo zwiazane z duza redukcja masy ciala?

17. Data: 2003-11-12 12:38:35

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bot3r8$3f6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> jestes przekonany o tym, ze ustapienie twoich dolegliwosci mialo zwiazek
> jedynie ze stosowaniem DO, a nie bylo zwiazane z duza redukcja masy

Oczywiście że czytam , ja jestem troche starszy , więc powiedzmy miałem
podobne zrywy ;) też próbowałem wegetarianizmu jako metody bardziej
odchudzania niz ideologii , ale niestety nie byłem zbyt wytrwały ;) w
zasadzie to schudłem juz w swoim życiu kilkarotnie . najmniejsza waga jaka
kiedyś osiągnąłem to 68,5 kg przy 191 cm wzrostu , ale to w zasadzie wtedy
się nie odchudzałem ;)) tak wyszło niejako przy okazji , potem miałem
kilka wachań i ostatnio około 4 lata temu moja waga weszła na ponad 106 kg
,od tego momentu nie chciałem się więcej ważyc ;) i w zasadzie co bym nie
robił to tylko tyłem :(( (rozpoznawałem to po pasku) nawet jak
ogranizczałem żarełko do 1000 kcal , co powodowało jak to nazwał pośrednik
, obłędny taniec wokól lodówki ;)a pasek prawie stał no na początku kapke
schudłem a potem to już chyba wszyscy odchudzacze znaja z doświadczenia
:( , na moja astme w zasadzie jedzenie przed DO nie mialo większego wpływu
poza takim ze z roku na rok była coraz bardziej upierdliwa więc jak już
kupowałem inchalatory to od razu 3 sztuki ( do domu , do samochodu i do
pracy ) co by nie być niemiło zaskoczonym zapomnieniem takowego ;)
kręgosłup to juz za bardzo nie pamietam bo to było takie raczej napadowo
okresowe i byc może kiedyś wraz ze spadkiem wagi się uspokajało troszkę
ale nie zaobserwowałem istotnej korelacji ;) na DO po prostu było trochę
łagodniej i w zasadzie byłem na dwuch sesjach u kręgarza jeszcze i już
teraz nie potrzebuję do niego chodzić ;))bo ostatnio jak mnie przewiało
( tak jakos pracowałem w ogródku ;) bez dobrego przyodziewku ) to
wystarczyła goraca kapiel i dzisiaj juz prawie nie czuję ;)) co kiedyś
może by mnie nie położyło ale miałbym ze 2 tygodnie intensywniej ćwiczone
mięsnie ud przy takim "wyprostowanym schylaniu" i podnoszeniu się ;)))) .
Tak ze Marcin zauważam u nann pewne zbieżnoći z moim "DO"chodzeniem ale
jak sam wiesz każy musi sam "DO"jść do diety optymalnej ;))) no nann jest
w tej komfortowej sytuacji że że dzisiaj można znaleźć naprawdę dużo info
np w sieci o różnych dietach i po prostu przeskoczyć pewne etapy ale to
jak mówiłem indywidualne podejście , znaczy przejście ;))))

Slawek

18. Data: 2003-11-12 14:12:50

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście że czytam , ja jestem troche starszy , więc powiedzmy miałem
> podobne zrywy ;) też próbowałem wegetarianizmu jako metody bardziej
> odchudzania niz ideologii , ale niestety nie byłem zbyt wytrwały ;)

Wegetarianizm, bez względu na powody jego stosowania, nie jest dietą
odchudzającą.
Wegetarianizm, to po prostu nie jedzenie mięsa.

Chociaż zakładam, że można opracować sobie dietę odchudzającą w ramach
wegetarianizmu - kluczem jest konsekwencja i wytrwałość, jak przy każdej
innej diecie odchudzającej.

Sowa

19. Data: 2003-11-12 18:36:36

Od: "kc" <c...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> wrote in message

> [...]
> jedynie ze stosowaniem DO, a nie bylo zwiazane z duza redukcja masy ciala?

Marcin,a moze z duza redukcja weglowodanow?
pozd
kc

20. Data: 2003-11-12 18:39:33

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej !
>
> Probuje i probuje, ale jakos mi nie bardzo wychodzi, znczy sie waga
stoi...
> Trzy krotkie pytanka dotyczace MM:
> 1. chleb plus orzechy (chlebek pieke sama, czy moge dodac do chlebka
> orzechy,ewentualnie inne ziarna )??
> 2. Spagetti i oliwa z oliwek ( spagetti razowe, gotowane 8-9 minut, oliwa
> tloczona na zimno)
> 3. Co to jest inulina (nie insulina) i ew. indeks glikemiczny ??
>
> pozdr. zmagajaca sie z Montim
> nann

co to znaczy MM?

pzd. Wiedzma