MPD a gra na gitarze :)

1. Data: 2004-10-02 18:22:56

Temat: MPD a gra na gitarze :)
Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
mam pytanko.... zna ktos moze osoby z MPD kore posiadly taka umierjetnosc ?
niby rece mam sprawne ale to wymaga mega koordynacji - i ciekaw jestem czy
bedzie sie dac to wycwiczyc czy mam sie pogodzic z tym ze kariery
estrradowej nie zrobie... a moze ktos zna jakiegos dobrego nauczyciela z
okolic 3miasta ?

--
Yacho

2. Data: 2004-10-02 20:25:53

Temat: Re: MPD a gra na gitarze :)
Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Yacho" <y...@1...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> bedzie sie dac to wycwiczyc czy mam sie pogodzic z tym ze kariery
> estrradowej nie zrobie... a moze ktos zna jakiegos dobrego nauczyciela z

Czesc.

To od jakiej tonacji zaczynam?
C-dur?
C-mol?

A do Trojmiastam mam chyba tylko 1600km;-)
Z tym bedzie problem.

A przy okazji.....paci to Ty mi nie podales, a to raczej
wsrod muzykow jest w zlym tonie - muzycznym rowniez.

budrys
_____________

3. Data: 2004-10-02 21:02:19

Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości

> "Yacho" <y...@1...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Budrys kurde - mamy takie same poglady na pewne sprawy i podobne pasje jak
widac ! ha ! kurcze nie spodzewalbym sie :)
Co do tonmacji to sie musze poduczyc bo wiem o nutach tyle co nic :)

> A do Trojmiastam mam chyba tylko 1600km;-)
> Z tym bedzie problem.
>
> A przy okazji.....paci to Ty mi nie podales, a to raczej
Co to jest Pacia ? :))))

4. Data: 2004-10-02 22:53:20

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> widac ! ha ! kurcze nie spodzewalbym sie :)
> Co do tonmacji to sie musze poduczyc bo wiem o nutach tyle co nic :)

Pisalem Ci w mailu:

"budrys" <b...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> "Yacho" <y...@1...net> schrieb im Newsbeitrag

> No cześć Yacho:-)

/....../

> Moja tyż - dokładniusiyńko.
> Łod dzisioj je żeś mój kamrat i mosz moja pacia:-)

Tzn. po polsku:

Od dzisiaj jesteś mój kumpel i masz moja rękę

Pacia - to ręka po śląsku
:-)

budrys
___________

5. Data: 2004-10-03 00:04:14

Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

> Pacia - to ręka po śląsku
> :-)
AAAAaaaa jaki czlowiek jest ograniczony :> wiec teraz oswiadczam calej grupy
oficjalnie trzymam z budrysem sztame :)
:>
Moglbys powioedziec jakich efektow moge sie spodziewac ? wiem ze nauka gry
to zdecydowanie dlugofalowy proces - ale czy swoje ulubione kawalki bede
mogl grac po 12 miechach cwiczen powiedzmy (planuje poswiecic z 1-2h
dziennie :)

Wiem ze bedzie ciezko.... ale nie chcialbym wydac kolo 1000 zl na elektryka
(mam upatrzona yamahe :D) zapierdzielac przy niej troche i po roku
stwierdzic ze nie umiem grac nawet 30% tego czego slucham..... Pozatym
kumpel brzdeka na perkusji :) i szkoda zeby sie chlop marnowal.... moze
udaloby mi siue zalozyc porzadny zespol rockowy spiewajacy anglojezyczne
teksty.... - takiego czegos brakuje w polsce ! a nie oszukujmy sie po polsku
pisze sie ciezej - i naprawde nie widze teraz zadnego zespolu grajacego
melodyjnego acz ciezkiego rocka..... w 1994 dokonalo czegos takiego dokonalo
Guano Apes w niemczech - teraz sa znani na calym swiecie - nikt ich nie
kojarzy z niemcami - nasze polskie zespoly jak w stanachh graja to tylko dla
polonii i tylko kilka razy na dekade !
Czas wyrownac szanse - potrzebujemy zespolu ktory pisze dobre angielskie
teksty i potrafi stworzyc cos tak melodycznego aby caly swiat mogl przy tym
pomykac.... wiec na boga dlaczego mamy rok 2004 i nie bylo zespolu ktorego
wokalista nei potrafi wypowiedziec 1 slowa po angielsku bez "wiejskiego"
słowiańskiego akcentu ? ja naprzyklad nie mam z tym problemu (niby super
dykcja słownictwo ok z gramatyka nie najgorzej) ale glosu zero (albo mam ale
nie odkryty :)))))))))

Ogolnie to z ta gitara mnie natchnelo.... stwierdzilem ze niedlugo skoncze
20 lat i zbyt duzo rzeczy mi umknelo - stwierdzilem ze zawsze chcialem
grac - wiec jesli NIE BEDE to tylko dlatego ze nie udalo mi sie nauczyc -
nie dlatego ze nie probowalem

Pozdrawiam i czekam na dobry znany na swiecie Polski zespol rockowy !

--
Yacho

6. Data: 2004-10-03 05:28:09

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i czekam na dobry znany na swiecie Polski zespol rockowy !

Moim zdaniem sprawa jest nie do przejscia biorac pod uwage, ze obecnie firmy
plytowe, a w slad za nimi polskie rozglosnie radiowe i telewizyjne nie chca
lansowac takich zespolow. Jednoczesnie jestem zaskoczony ich naglym
zainteresowaniem hip-hopem, ktory nie istnial dla nich przez ponad 10 lat.

Leszek

7. Data: 2004-10-03 08:16:21

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lansowac takich zespolow. Jednoczesnie jestem zaskoczony ich naglym
> zainteresowaniem hip-hopem, ktory nie istnial dla nich przez ponad 10 lat.

Witam niedzielnym porankiem,

Przeczytałam z uwagą ten wątek. Muzyka nie jest mi obca.

Tak sobie myślę, że zaczęłam się uczyć bo chciałam zagrać ale nie tak od
początku bo na początku to mi Mamusia, że tak powiem kazała i pilnowała a
chciałam się uczyć dopiero potem i nie zastanawiałam się wtedy czy będę
grała w wielkich salach koncertowych i czy zrobię karierę tylko chciałam
grać. Gdybym najpierw pomyślała o karierze a potem o tym, że chcę grać to do
dzisiaj nie zagrałabym nawet prostej gamki w C-dur a co dopiero w C-mol :-)
Jeśli Cię muzyka interesuje, jeśli stać Cię na kupno instrumentu bądź masz
kogoś u kogo bedziesz sobie mógł pograć to graj ile wlezie i ucz się i nie
myśł o karierze tylko graj. Myślę, że dla własnej przyjemności a potem może
i dla przyjemności innych, nie bacząc na rodzaj swojego schorzenia, mając
sprawne ręce grać pięknie.
Do Gdańska mam coś około 600 km ..... ale jeżeli mogłabym pomóc
koresponencyjnie (w tej chwili juz tylko w sprawach teoretycznych), to nie
ma sprawy pomogę,

Przyjemności na niedzielę życze Wszystkim,
Sylwia

8. Data: 2004-10-03 12:49:30

Od: "Yacho" <y...@1...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cjoccu$nmj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> Do Gdańska mam coś około 600 km ..... ale jeżeli mogłabym pomóc
> koresponencyjnie (w tej chwili juz tylko w sprawach teoretycznych), to nie

Bardzo dzięki ;) moze na początek poradziłabyś kilka cwiczeń na łapki coby
je sobie bardziej uelastycznic ? wiadomo praktyka na gitarze swoja droga ale
moze jest cos takiego co mozna robic kiedy sie juz nie cwiczy ? :)
No ja nie mowie ze bede robic kariere :P daleko mi do showbizu w
jakimkolwiek stopniu - chce nauczyc sie grac bo samo sluchanie mi poniekad
nie wystarcza - chce sie poprostu nauczyc grac kawalki ktore mi sie
podobaja - dla frajdy :) a jesli przy okazji poznam kilku wspanialych ludzi
i moze zmontujemy jakas ekipe - tym lepiej.
W poprzednim poscie chcialem tylko pokazac czego na polskim rynku mi
brakuje...

--
Yacho

9. Data: 2004-10-03 13:38:59

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W poprzednim poscie chcialem tylko pokazac czego na polskim rynku mi
> brakuje...

Mi tez brakuje takiej muzyki

Leszek :-)

10. Data: 2004-10-03 13:45:17

Od: "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yacho" <y...@1...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sylwi@" <xyz13@_dziwny_jest_ten_swiat_poczta.fm> napisał w
> wiadomości news:cjoccu$nmj$1@atlantis.news.tpi.pl...

[...]
> Bardzo dzięki ;) moze na początek poradziłabyś kilka cwiczeń na łapki coby
> je sobie bardziej uelastycznic ?

No to spróbuj ....
wyprostuj dłoń i palce(palce rozkladaj tak by palec piaty i kciuk były jak
najbardziej rozwarte i znajdowały się docelowo w jednej prostej) a następnie
ściśnij w piąstki,
najpierw jedną ręka, potem drugą, potem razem.
Po kilku razach zapewne zaczna Cie ręce boleć, nie rób więc nic na siłę i
zaraz od razu po 100 razy. To ćwiczenie powinno wzmocnic Ci palce.
To Ci powinno wygimnastykować palce. Spróbuj.

>wiadomo praktyka na gitarze swoja droga ale
> moze jest cos takiego co mozna robic kiedy sie juz nie cwiczy ? :)

To czego się nabędzie tego sie nie straci nigdy tak w 100%
Moim pierwszym instrumentem był fortepian a drugim właśnie gitara.
Mam sprawność manualną, poskąpiło innych rzeczy :-)

Możesz też np wyciagając rękę przed siebie po prostu próbować kolejno zginać
po sobie palce. Jak nie dasz rady samymi palcami to na poczatek pomagaj
sobie dtrugą ręką zginać palce. To ma znaczenie przy chwytaniu akorów.

> [...]
> jakimkolwiek stopniu - chce nauczyc sie grac bo samo sluchanie mi poniekad
> nie wystarcza - chce sie poprostu nauczyc grac kawalki ktore mi sie

No własnie, Zimmermani i Hendrixonowie nie rodzą się co roku :-)

Pozdrawiam
Sylwia

Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
NFZ
zamienie lub sprzedam wozek elektryczny
Jeździmy z włączonymi światlami...
wszystkim studentomi nie tylko ....