Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1. Data: 2004-10-02 07:33:27

Temat: Proszę o wypełnienie ankiety niezbędnej do pracy mgr ROLA INTERNETU W ŻYCIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: "Barbara" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem studentką V roku Nauczania Początkowego i Wychowania Przedszkolnego w
Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie, prowadzę badania niezbędne mi do
pracy magisterskiej. Celem moich badań jest poznanie opinii na temat roli
internetu w Waszym życiu. Ankieta jest anonimowa i służy wyłącznie do celów
naukowych. Chciałam jeszcze powiedzieć, iż sama jestem osobą niepełnosprawną z
I grupą inwalidztwa, jeśli chcecie więcej o mnie wiedzieć przejrzyjcie moją
stronę po wypełnieniu ankiety.

Ankieta znajduje się na stronie
http://www.barbarakubacka.republika.pl/index3.html

Chciałam przeprosić za drobne błędy literowe ale cóż sama nie wiem dlaczego tak
się stało.

A Jeśli ktoś ma ochotę na przejrzenie całej mojej strony to zapraszam na
http://www.barbarakubacka.republika.pl
Serdecznie Was pozdrawiam i z góry dziękuje za wypełnienie ankiety

2. Data: 2004-10-02 08:22:25

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> pracy magisterskiej.
> A Jeśli ktoś ma ochotę na przejrzenie całej mojej strony to zapraszam na

Ankiete wypelnilem i obejrzalem kota jest sliczny

Leszek

3. Data: 2004-10-02 12:52:33

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> http://www.barbarakubacka.republika.pl
> Serdecznie Was pozdrawiam i z góry dziękuje za wypełnienie ankiety

Najladniejsze dłonie,
na dziewczęcej stronie:-)

pozdr. - budrys
________________

4. Data: 2004-10-02 14:34:18

Od: "kaśka2" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wyższej Szkole Pedagogicznej w Częstochowie, prowadzę badania niezbędne mi

Ankietę wypełniłam, podzielam zdania Leszka i Budrysa. Pozdrawiam autorkę i
życzę powodzenia
Kaśka

5. Data: 2004-10-02 19:29:43

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.barbarakubacka.republika.pl/index3.html
>
> Chciałam przeprosić za drobne błędy literowe ale cóż sama nie wiem

Wypełniłem i dodałem uwagę. Niestety zapomniałaś, że część z nas może
korzystać z netu w kilku miejscach, oraz brak pozycji "praca". POzatym jest
krótka i zwięzła, Co powoduje, że nie męczy badanego. Widziałem ankiety na
kilka stron, horror :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

6. Data: 2004-10-03 05:34:25

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> POzatym jest
> krótka i zwięzła, Co powoduje, że nie męczy badanego. Widziałem ankiety na
> kilka stron, horror :D

Ja tez widzialem taka wielostronnicowa ankiete, w ktorej bylo wiele pytan
dotyczacych rodzicow ankietowanego jak rowniez pytanie o to czy jest
wierzacy czy nie, a przeciez pytania dotyczace spraw wyznaniowych sa
zabronione.

Leszek

7. Data: 2004-10-03 09:10:21

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Dubrowski pisze w news:cjo31v$j83$1@atlantis.news.tpi.pl

>a przeciez pytania dotyczace spraw wyznaniowych sa
> zabronione.

?
Mogę prosić o paragraf, który to reguluje? Bo, kurczę, wydawało
mi się, że cenzura to zamierzchła przeszłość w tym kraju...

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2004-10-03 10:00:55

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ?
> Mogę prosić o paragraf, który to reguluje? Bo, kurczę, wydawało
> mi się, że cenzura to zamierzchła przeszłość w tym kraju...

Zdaje sie, ze to jest zapisane w konstytucji, ale pewnosci nie mam. Tu nie
chodzi o cenzure tylko o to zeby np. potencjalny pracodawca nie mial do
ciebie pretensji z tego powodu ze jestes wierzaca lub nie.

Leszek

9. Data: 2004-10-03 10:27:50

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 03-października-2004 o godzinie 12:00:55 Lech Dubrowski
napisał/a

>Zdaje sie, ze to jest zapisane w konstytucji, ale pewnosci nie mam. Tu nie
>chodzi o cenzure tylko o to zeby np. potencjalny pracodawca nie mial do
>ciebie pretensji z tego powodu ze jestes wierzaca lub nie.

Nie ma żadnego zakazu w konstytucji.

Zadawać pytania mozna jakie się chce i nikt niczego nikomu nie
zabrania. Tak jak i nie ma obowiązku odpowiadania na każde zadane w
prywatnej ankiecie pytanie. Jak się nie chce, to się nie odpowiada, i
tyle.

Adam Pietrasiewicz

10. Data: 2004-10-03 10:49:08

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma żadnego zakazu w konstytucji.

Tak, pomylilem sie bo faktycznie nigdzie nie ma takiego zakazu. Wydawalo mi
sie, ze zostal on wprowadzony przez Glownego Inspektora Ochrony Danych
Osobowych

Leszek

> --
> Pozdrawiam