Ma ktos YSL fluid z pędzlem?

1. Data: 2006-12-11 13:58:51

Temat: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy nabył ktos juz moze ten słynny fluid YSL? Nigdy nie
nakładałam fluidu pedzlem i jestem ciekawa, czy to naprawde daje taki
dobry efekt?
--

Gosia

2. Data: 2006-12-11 15:54:14

Temat: Re: Ma ktos YSL fluid z pędzlem?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie, czy nabył ktos juz moze ten słynny fluid YSL? Nigdy nie
> nakładałam fluidu pedzlem i jestem ciekawa, czy to naprawde daje taki
> dobry efekt?

osobiscie mnie nie zachwycil -malo co mnie zachwyca ;-)
ot kolejny "chłyt" .
wole podklad na reke i jazda ,ew gąbeczka.
p.

3. Data: 2006-12-11 16:05:20

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> osobiscie mnie nie zachwycil -malo co mnie zachwyca ;-)
> ot kolejny "chłyt" .
> wole podklad na reke i jazda ,ew gąbeczka.
Rozumiem, ze próbowałas?A sam podkład?

--

Gosia

4. Data: 2006-12-11 16:06:52

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-11 17:05:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> Rozumiem, ze próbowałas?A sam podkład?

Ja mialam próbkę, wiec próbowąłam bez pędzelka.
Sam podkład jest cudowny. Skóra wygląda tak, hmmm... zdrowo? To chyba
najlepsze okreslenie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

5. Data: 2006-12-11 16:21:01

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Ja mialam próbkę, wiec próbowąłam bez pędzelka.
> Sam podkład jest cudowny. Skóra wygląda tak, hmmm... zdrowo? To chyba
> najlepsze okreslenie.

Aaaa, w takim razie chyba się skuszę. Ciekawa jestem tylko jak ten
pedzel. Próbki w sklepie widziałam, z tym ze próbki w tubce.

Swoja droga, ktos wie jak z cenami po zniesieniu akcyzy? Wkurzyłam się,
bo mi dzisiaj capneli zakupy z Truskawy do oclenia, a ja nowej wody nie
moge sie doczekac;-(
--

Gosia

6. Data: 2006-12-11 17:02:09

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze próbowałas?A sam podkład?

sam podklad fajny ale tansze tez sa niektore fajne :)
p.

7. Data: 2006-12-11 20:23:57

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> sam podklad fajny ale tansze tez sa niektore fajne :)
> p.

No a tak na przykład?
Ela

8. Data: 2006-12-11 20:26:08

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Dec 2006 17:21:01 +0100, Gosia Plitmik sącząc kawkę,
wyklepał(a)::

> Swoja droga, ktos wie jak z cenami po zniesieniu akcyzy?

Tak sobie w moim laickim myśleniu gdybam, że sklepy brak akcyzy
nadrobią sobie marżą. Ja nie nastawiałabym się na obniżkę cen :)

Krusz.
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

9. Data: 2006-12-11 22:13:46

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Tak sobie w moim laickim myśleniu gdybam, że sklepy brak akcyzy
> nadrobią sobie marżą. Ja nie nastawiałabym się na obniżkę cen :)

Wiem, wiem, tak sobie marzyłam naiwnie

--

Gosia

10. Data: 2006-12-11 22:20:48

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:pan.2006.12.11.20.26.08.657624@gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> Tak sobie w moim laickim myśleniu gdybam, że sklepy brak akcyzy
> nadrobią sobie marżą. Ja nie nastawiałabym się na obniżkę cen :)

Ale nie podnosząc marży można zagrać na nosie konkurencji i przyciągnąć
klienta niższymi cenami :)
Więc nie wiadomo, czy wszyscy faktycznie od razu tę marżę tak dowalą.

--
Nixe

Makijaż ślubny - pomocy
schrzaniony baleyage-co robić?