Ma na co zasłużył :-D

11. Data: 2013-05-02 13:33:47

Temat: Re: Ma na co zasłużył :-D
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 maja 2013 23:32:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> http://www.dailymotion.com/video/xvjjwa_knallerfraue
n-martina-hill-office_fun
Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

lipa! to jest lepsze:
http://www.dailymotion.com/video/xw5wfp_martina-hill
-is-looking-for-something-in-the-living-room_fun#.UY
JOf8qbVnQ

PS. zawsze najwiekszy jest ambaras zeby dwoje chcialo na raz

12. Data: 2013-05-02 14:40:55

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 10:16, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w
wiadomościnews:2b85add7-93cb-4d20-9db3-a1137cce9f8c@
f18g2000vbs.googlegroups.com...

en-martina-hill-of...

> Problem w tym, ze ja uważam, że kobieta powinna mieć więcej praw niż
> mężczyzna- żeby nie MUSIAŁA pracować tylko MOGŁA zajmować się domem. Czy
> rozumiesz pojęcia: "musieć" i "móc"?

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

No ja też uważam że kobieta ma prawo do gwałtu, to zadziwiające że
kobiety nie mają prawa do bycia gwałcone-parafrazując Chirona

13. Data: 2013-05-02 14:54:01

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 13:33, k...@g...pl wrote:
> [...]
na-hill-is-looking-for-s...

> PS. zawsze najwiekszy jest ambaras zeby dwoje chcialo na raz

Tylko że on tu nie chce a nie ona .Co ciekawe nie może a ona może.
Przedmiotowe traktowanie wyklucza miłość, jeśli jeden dominuje i nie
liczy się ze zdanien drugiego nie ma mowy o więzi, dlatego kiedyś
związki były przez wybór rodziców tworzone, bo w kulturze dominacji
kobieta nie ma zdania, więc za nią podejmuje się decyzje, to wyklucza
miłość i tworzy przemanipulowane kobiety, które z braku realizacji
walczą manipulacją, z ukrycia o przywileje. Więc on nie nadaje się do
tanga a nie ona.

14. Data: 2013-05-02 15:18:30

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 14:54, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> miłość  i tworzy przemanipulowane kobiety, które z braku realizacji
> walczą manipulacją, z ukrycia o przywileje. Więc on nie nadaje się do
Dlatego Polki są obecnie najbardziej agresywne kobiety w europie, bo
każdy by był agresywny jak mu się chce założyć chomonto na łeb i widzą
że matki miały większą swobodę jak też kobiety na zachodzie, a tu
rozbijają nagle głowy o mur zakazów, nakazów, co mają robić i jakie
mają być. Znowu tą nienawiść do kobiet się racjonalizuje i mówi ja
zamykam ciebie w więzieniu dla twojego dobra, jak Chiron sobie
racjonalizuje że zamknąć babę w domu by oszalała jest dla jej dobra,
bo wiesz pranko mózgu, nienawistnik powinien uważać że to dobro bo
przestanie nanawidzieć.

15. Data: 2013-05-02 15:37:01

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 15:18, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> racjonalizuje że zamknąć babę w domu by oszalała jest dla jej dobra,
> bo wiesz pranko mózgu, nienawistnik powinien uważać że to dobro bo
A najbardziej bezmyślna jest Ikselcia bo walczy z seksistami o seksizm
do kobiet, do momentu jak sekista nie weźmie się za jej dupę i nie
zrobi z niej klaczy.

16. Data: 2013-05-02 19:54:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2013 14:54:01 UTC+2 użytkownik outside napisał:

> [...]
>
> miłość i tworzy przemanipulowane kobiety, które z braku realizacji
>
> walczą manipulacją, z ukrycia o przywileje. Więc on nie nadaje się do

panie maja takie rozne sposoby na zwrocenie uwagi na swoje meritum

17. Data: 2013-05-02 21:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 May 2013 16:36:51 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Ale przecież ci tłumacze że tradycyjny model to kobieta w domu i
> rodzenie jak najwięcej i ty nic nie masz do powiedzenia czy chcesz czy
> nie chcesz, klerycy ci mówią gdzie jest twoje miejsce. Dlatego
> wstawiłem tu Chirona w tego co poklepuje i przesuwa a nawet posuwa, bo
> to gwałt na psychice, przecież razem z nimi krzyczysz że seksiści mają
> racje . To ciekawe bo wiele kobiet konserwatywnych tak sobie
> zaprzecza, czyli jakaś nawrócona lekarka mówi że kobiet miejce jest w
> domu i to niesamowite zjawisko bo ta kobieta nie widzi kim jest , tak
> bardzo chce akceptacji środowiska.

Miejsce kobiety JEST w domu i z dziećmi. Cała jej biologia jest do tego
właśnie ukształtowana.
Ale cóż, kiedy nieudolny mężczyzna zaczął bać sie iść na mamuta i chce
zamiast kobiety siedzieć w domu. W związku z tym podburzył
idiotki-feministki, żeby się darły, że kobieta ma AMBICJE ZAWODOWE i
powinna walczyć własnie o nie, a nie o domowe ciepło i o szczęście dzieci.
--
XL

18. Data: 2013-05-02 21:43:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 10:16:29 +0200, Chiron napisał(a):

> Problem w tym, ze ja uważam, że kobieta powinna mieć więcej praw niż
> mężczyzna- żeby nie MUSIAŁA pracować tylko MOGŁA zajmować się domem. Czy
> rozumiesz pojęcia: "musieć" i "móc"?

DOKŁADNIE!!!
--
XL

19. Data: 2013-05-02 21:45:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 04:33:47 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
JOf8qbVnQ

> PS. zawsze najwiekszy jest ambaras zeby dwoje chcialo na raz

Nie, lepsze jest to pierwsze - w biurze. Odwracajac sytuację pokazała
facetowi ztp namacalnie, jak czuje się molestowana kobieta!
--
XL

20. Data: 2013-05-02 21:49:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 06:37:01 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> do momentu jak sekista nie weźmie się za jej dupę i nie
> zrobi z niej klaczy.

U T O P I A .
--
XL

Fundamentalizm
http://fakedoctorate.blo gspot.co.uk/
Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Inwazja pszenicy.
Przeproście wszystkich debili!