Ma na co zasłużył :-D

21. Data: 2013-05-02 21:59:33

Temat: Re: Ma na co zasłużył :-D
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 21:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Miejsce kobiety JEST w domu i z dziećmi. Cała jej biologia jest do tego
> właśnie ukształtowana.
> Ale cóż, kiedy nieudolny mężczyzna zaczął bać sie iść na mamuta i chce
> zamiast kobiety siedzieć w domu. W związku z tym podburzył
> idiotki-feministki, żeby się darły, że kobieta ma AMBICJE ZAWODOWE i
> powinna walczyć własnie o nie, a nie o domowe ciepło i o szczęście dzieci.
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

No proszę to jednak lubiesz być klacz i być prowadzana na sznurku.

22. Data: 2013-05-02 22:02:39

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 21:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> U T O P I A .
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Ależ ty walczysz o klepanie w dupę, kobiety walczą o godność by mogły
decydować o swoim życiu, a ty twierdzisz że jesteś klacz którą
umieszcza się tam gdzie komuś odpowiada .

23. Data: 2013-05-02 23:00:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 12:59:33 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> No proszę to jednak lubiesz być klacz i być prowadzana na sznurku.

Mam wolną wolę - mogłam pracować kiedy tego chciałam, mogę teraz nie
pracować, kiedy tego nie chcę.
Na sznurku to ty jesteś - mentalny baleronie.
--
XL

24. Data: 2013-05-02 23:12:50

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 23:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

No teraz masz i walczysz by nie mieć czyli zawsze w domu i bez gadania

25. Data: 2013-05-02 23:16:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2013 21:45:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
n-martina-hill-office_fun

-is-looking-for-something-in-the-living-room_fun#.UY
JOf8qbVnQ

> Nie, lepsze jest to pierwsze - w biurze. Odwracajac sytuację pokazała
>
> facetowi ztp namacalnie, jak czuje się molestowana kobieta!

nie wiem jak sie czuje molestowana kobieta. mysle ze dochodzi tutaj do calego
spektrum odczuc, w zaleznosci od uwrunkowan: od obrzydzenia - po zachwyt.

W.Mlynarski "Do czyjej"
Rzekł mi raz pewien tęgi, bardzo uczony Profesor:
"Niektóre nasze przysłowia zbyt precyzyjne nie są,
A wśród nieprecyzyjnych polskich powiedzeń grupy
Króluje powiedzonko, że dana rzecz jest do...

Językoznawczej lupy tak przeto tutaj użyję:
Mówiąc, że coś jest do..., należy dodawać - do czyjej?
Bo jeśli - ciągnął Profesor - do jednej znajomej Pani,
Na widok której zawsze głos mi zamiera w krtani,
Bo ona nie idzie, lecz frunie, jak pasaż przez klawisze,
I tym, co trzeba, tak słodko i tak cudownie kołysze,
Więc jeśli do owej Pani - ślicznej, uroczej, czarownej -
Jest owo coś - rzekł Profesor - to owo coś jest cudowne!

No, a jeżeli do mojej - wspartej o nóg grube słupy -
A jeżeli do mojej - to rzeczywiście do dupy."

26. Data: 2013-05-02 23:20:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 14:12:50 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> No teraz masz i walczysz by nie mieć czyli zawsze w domu i bez gadania

Kocham być w swoim domu. Ruszam się z niego bardzo niechętnie, tylko
wyjatkowe okazje są mnie w stanie stąd wyciągnąć.
--
XL

27. Data: 2013-05-02 23:29:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2013 23:20:45 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Kocham być w swoim domu. Ruszam się z niego bardzo niechętnie, tylko
>
> wyjatkowe okazje są mnie w stanie stąd wyciągnąć.

wiesz co to sie czuje, brak ci dystansu do wielu spraw w wyniku jakiegos zasklepienia
sie w waskim spektrum percepcji. powiem krotko: podroze ksztalca

28. Data: 2013-05-02 23:32:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 May 2013 14:29:19 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> wiesz co to sie czuje, brak ci dystansu do wielu spraw w wyniku jakiegos
zasklepienia sie w waskim spektrum percepcji. powiem krotko: podroze ksztalca

Najbardziej kształci MYŚLENIE. Głupiec z podróży mądrzejszy nie wróci.
--
XL

29. Data: 2013-05-02 23:41:44

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 2 maja 2013 23:32:07 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

zasklepienia sie w waskim spektrum percepcji. powiem krotko: podroze ksztalca

> Najbardziej kształci MYŚLENIE. Głupiec z podróży mądrzejszy nie wróci.

myslenie nie ksztalci. bo myslec mozna o du.. maryni. ksztalci poznanie i umiejetnosc
wyciagania wnioskow.

PS. mysle wiec jestem - niektorzy uwazaja ze jak juz sa to mysla.

30. Data: 2013-05-03 04:36:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Maj, 23:20, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> --
> XL
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

No możesz być domownica ale to twój wybór, a katooszołomy dają tylko
jeden wybór, kobieta ma być w domu czyli nie ma żadnego wyboru i
likwidacja wszystkiego innego, co jest nierealne ale nie chodzi o
realia ale żeby poskakać na klaczy - kobiecie.

Fundamentalizm
http://fakedoctorate.blo gspot.co.uk/
Naturalne sposoby rozmnażania u człowieka.
Inwazja pszenicy.
Przeproście wszystkich debili!