Mach3 a Mach3 Turbo - kompatybilne ?

1. Data: 2005-08-18 12:25:57

Temat: Mach3 a Mach3 Turbo - kompatybilne ?
Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jakoś nigdzie wsklepach nie mogę znaleźć nożyków do mojej maszynki
Gillette Mach3, widzę natomiast same Mach3 Turbo. Czy to jest ten sam
system - czyli, po ludzku, czy te ostrza będą pasowały do Mach3 ?
Kosztują niestety sporo więc nie chciałbym wtopić kasy.

1. Data: 2005-08-18 15:15:33

Temat: Re: Mach3 a Mach3 Turbo - kompatybilne ?
Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Proponuje poszukać na rynkach i bazarach. Tam panie w małych blaszanych
drogeryjkach maja je ( i Mach3 i Mach3 Turbo) zazwyczaj taniej niż w
sklepie i sprzedają na sztuki. Nie wiem czy są kompatybilne, ale jak wtopisz
to na jedną sztukę, a nie na opakowanie :) Albo weź na bazar "rączkę" od
maszynki i sprawdź czy ostrze pasuje.

pozdro

1. Data: 2005-08-18 15:45:03

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
wiadomości news:tcv8g1t843rqer7gqlj8c610qnv4kcoght@4ax.com...
> [...]
> Gillette Mach3, widzę natomiast same Mach3 Turbo. Czy to jest ten sam
> system - czyli, po ludzku, czy te ostrza będą pasowały do Mach3 ?

To jest ten sam system.
Idz na llegro tam tego mnostwo.

m.

1. Data: 2005-08-18 19:18:54

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Aug 2005 17:15:33 +0200 jednostka biologiczna o nazwie
"Sylwia" <o...@w...pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>sklepie i sprzedają na sztuki. Nie wiem czy są kompatybilne, ale jak wtopisz
>to na jedną sztukę, a nie na opakowanie :) Albo weź na bazar "rączkę" od
>maszynki i sprawdź czy ostrze pasuje.
No tak przymierzać to by mi raczej nie pozwolili, ale dostałem już
odpowiedź post obok. W sumie zadziwiające że na takie pytanie
odpowiedziały mi kobiety ... :-)

1. Data: 2005-08-18 19:19:16

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Aug 2005 17:45:03 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "magia"
<m...@g...pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>To jest ten sam system.
>Idz na llegro tam tego mnostwo.

TNX

Zapach męski - pytanie do Pań :)