Magnolia Acuminata (drzewiasta)

1. Data: 2000-01-12 21:54:14

Temat: Magnolia Acuminata (drzewiasta)
Od: "Adam" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji o tej roślinie, posiadam 2 zdrewniałe pędy i chcę je
ukorzenić, proszę o podanie niezawodnego sposobu.
( czy ciąć tuż pod węzłem, czy też pomiędzy)
Z góry dziękuje Adam

1. Data: 2000-01-12 22:53:47

Temat: Re: Magnolia Acuminata (drzewiasta)
Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez znaczenia, magnoli nie rozmnaza sie z sadzonek zdrewnialych.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

1. Data: 2000-01-13 01:48:49

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Sadze ze chodzilo Ci o sadzonki polzdrewniale ?
U magnolii zrzucajacych liscie a do takich nalezy Magnolia
zaostrzona,ukorzeniac sadzonki zielne wczesnym latem , a polzdrewniale
poznym latem.
Pozdrawiam ,Boguslaw

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-13 22:40:50

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymaj w lodówce zraz ze środkowej części pędu zdrewniałego (2-3oczka),
luty-marzec zaszczepić na M.kobus metodą "na przystawkę boczną za korę".
Tak pisze w mojej mądrej książce:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl

Do dostawców art. ogrodniczych