dobra ziemia

1. Data: 2000-01-13 08:03:50

Temat: dobra ziemia
Od: a...@b...gnet.pl (agora) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie na Gornym Slasku mozna
kupic dobra ziemie do nawiezienia ogrodka ?

Agora

Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
(http://www.onet.pl )!

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-15 05:53:42

Temat: Odp: dobra ziemia
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agora <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Czy ktos wie gdzie na Gornym Slasku mozna
> kupic dobra ziemie do nawiezienia ogrodka ?

O dobrą ziemię jest trudniej niż o komponenty do jej doprawienia.
U nas, na Mazurach są z tym problemy. Myślę, że na Śląsku są jeszcze
większe.
Jeżeli zakup torfów, kory, miałów węgla brunatnego czy innej w miarę
rozłożonej substancji organicznej nie jest zbyt dużym obciążeniem finansowym
to bez ziemi można sobie świetnie poradzić.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-15 20:30:04

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agora <a...@b...gnet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Czy ktos wie gdzie na Gornym Slasku mozna
> kupic dobra ziemie do nawiezienia ogrodka ?
>
> Agora

Pytanie jest ciekawe w kontekscie oczywiście masy ołowiu i innych dodatków
na slasku.
.
Wiem , ze w niektórych miejscach przy liniach kolejowych prowadzących z
wschodu Niemcy wysypywali ziemie - czarnoziem który był wożony w głąb
Rzeszy.
Znam tylko 2 takie miejsca trochę daleko od Górnego Śląska ale być może w
okolicach Gliwic takie zrzuty ziemi również byly.
Może ktoś wie gdzie takie miejsca sa.
Uszanowanie
Jacek

jest mi znanych tylko