Mahonia

1. Data: 2004-01-05 15:50:54

Temat: Mahonia
Od: "Remigiusz Michalczewski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mahonia jest w zimę zielona. No i jest teraz zielona. I ma nawet zielone
liście.
A oto problem. Zeszłego roku liście zbrązowiały. I chyba opadły. Potem
odrosły nowe.
Podejrzewam (za google), że susza jej dokucza w zimę. Po prostu w zimę
trzeba podlewać.
Co o tym sądzicie?
Remi

---

2. Data: 2004-01-05 17:32:36

Temat: RE: Mahonia
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Remigiusz

> [...]
> odrosły nowe.
> Podejrzewam (za google), że susza jej dokucza w zimę. Po prostu w zimę

Wszystkie zimozielone jak jest możliwość, trzeba w zimie podlewać.
:-) Bogusław

3. Data: 2004-01-06 08:01:28

Temat: Odp: Mahonia
Od: "Remigiusz Michalczewski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie zimozielone jak jest możliwość, trzeba w zimie podlewać.
> :-) Bogusław

NO WŁAŚNIE, ALE TERAZ JEST ŚNIEG, A POTEM GLEBA ZAMARZNIĘTA.
To teraz podlewac, czy jak troche rozmarznie?

---

4. Data: 2004-01-06 08:47:45

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> To teraz podlewac, czy jak troche rozmarznie?

Generalnie przed zimą powinny być mocno podlane, teraz trzeba poczekać aż
ziemia rozmarznie.
Możesz zapobiegawczo polać po liściach letnią wodą.
:-) Bogusław

5. Data: 2004-01-06 08:56:10

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remigiusz Michalczewski"
<r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> NO WŁAŚNIE, ALE TERAZ JEST ŚNIEG, A POTEM GLEBA
ZAMARZNIĘTA.
> To teraz podlewac, czy jak troche rozmarznie?

Jak rozmarznie oczywiście:-)
Ale topniejący śnieg zrobi to za Ciebie:-)
Przypilnuj sobie tego podlewania jak będą dodatnie temp. i
nie będzie żadnych opadów.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-01-06 09:26:08

Od: "Remigiusz Michalczewski" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak rozmarznie oczywiście:-)
> Ale topniejący śnieg zrobi to za Ciebie:-)
> Przypilnuj sobie tego podlewania jak będą dodatnie temp. i
> [...]
Dziękuję za cenne rady, pokieruję się nimi.
Remi

---

7. Data: 2004-01-08 18:58:03

Od: "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Remigiusz
Michalczewski<r...@w...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:btc0r5$dsd$1@news.onet.pl> ,na co zmuszony jestem odpowiedzieć :
> [...]
> odrosły nowe.
> Podejrzewam (za google), że susza jej dokucza w zimę. Po prostu w zimę

oprócz tego podlewania wrzątkiem w zimie to zwróć uwage,że mahonia jest
wrażliwa na wiatr - najlepiej się udaje jak jest osłonięta . Poza tym
niezbyt lubi przycinanie .
PS.z tym podlewaniem to jednak poczekaj chyba że chcesz ję włożyć w kostce
lodu do drinka

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl
Milanówek ( http://www.too-old.prv.pl ) , a obok stolica Państwa Urzędników

8. Data: 2004-01-08 19:37:19

Temat: Re: RE: Mahonia
Od: "Jerzy Nowak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (=?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?=)
napisał(a):

> [...]
> ziemia rozmarznie.
> Możesz zapobiegawczo polać po liściach letnią wodą.

Chyba nie na mrozie?
pozdr. Jerzy

9. Data: 2004-01-08 20:37:27

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Nowak

> Chyba nie na mrozie?
> pozdr. Jerzy

Nic jej nie będzie to twarda sztuka :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2004-01-08 20:46:38

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Too Old
(...)
> PS.z tym podlewaniem to jednak poczekaj chyba że chcesz ję włożyć w kostce
> lodu do drinka

> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński

W kostce lodu do drinka najlepszy jest kwiat Borago officinalis.
:-) Pozdrawiam Bogusław

mapa
clematis
Owadozer - znowu klapa