mapa

1. Data: 2004-01-05 14:23:20

Temat: mapa
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czytając wnikliwie wiadomości na grupie pro :) postanowiłam zebrać i
uporządkować dane dotyczące położenia naszych ogrodów ;). Osoby chętne do
poddania sie obróbce ;) proszę o podanie:
nick'u
miejscowości
krainy
dla chętnych imie i nazwisko, może być na priv. Dane będą podane dobrowolnie co
znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie przestrzegana.

pozdr
geograficznie
Ania

2. Data: 2004-01-05 14:40:13

Temat: Re: mapa
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> dla chętnych imie i nazwisko, może być na priv. Dane będą podane
> dobrowolnie co znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie

Hmm.. a gdzie to bedzie udostepniane?
Czasem mogloby sie przydac...
Ja sie moge poddac obrobce, co mi szkodzi :-)
Znaczy chcialam powiedziec, ze wyrazam zgode :-)
Imie i nazwisko znasz, lokalizacja ogrodu - jakies 700-800 m na zachod od
Twojego :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2004-01-05 14:42:52

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ania Onet

> [...]
> dobrowolnie co
> znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie przestrzegana.

Witaj Aniu.
Kiedyś Edytka Szajnóg miała gotowy program z położeniem ogrodów
grupy.pl.rec.ogrody. który umieszczony był gdzieś na serwerze. Jakieś
sprawy techniczne spowodowały zniknięcie tego programu.
Można byłoby skorzystać z jej doświadczeń lub programu.
Edyta odezwij się :-)))
Pozdrawiam, Bogusław

4. Data: 2004-01-05 15:33:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawy techniczne spowodowały zniknięcie tego programu.
> Można byłoby skorzystać z jej doświadczeń lub programu.

Sekcja Wyżyny Śląskiej prosi o dużą mapę.
W przeciwnym razie nasze liczne ogrody
widoczne będą jako jedna czarna plama:-)

Pozdrawia dymnie boletus

IPH:" Janko Muzykant siedzi na łące trochę zamyślony
i zmartwiony: - Bach nie żyje, Mozart nie żyje,
a i ja się coś źle czuję."

5. Data: 2004-01-05 17:30:47

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:23b9.0000072d.3ff97357@newsgate.onet.pl,
Ania Onet napisał(a):

> dla chętnych imie i nazwisko, może być na priv. Dane będą podane
> dobrowolnie co znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie
> [...]

Tylko ogrody, tylko ogrody a dla sympatyków to już nie ma miejsca na mapie?
buuuu

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2004-01-05 17:42:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W news:23b9.0000072d.3ff97357@newsgate.onet.pl,

> Tylko ogrody, tylko ogrody a dla sympatyków to już nie ma miejsca na
mapie?
> buuuu

Ogrody duże, małe i najmniejsze. Wystarczy doniczka ze szczypiorem:-) Albo -
skoro grupa się zalkoholizowała - butelka nalewki;-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-01-05 18:06:01

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogrody duże, małe i najmniejsze. Wystarczy doniczka ze szczypiorem:-)
Albo -
> skoro grupa się zalkoholizowała - butelka nalewki;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dzieki Basiu,
ogród można mieć w sercu, a Dziadek dodatkowo ma je na fimach

pozdr
Ania

8. Data: 2004-01-05 19:05:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrowolnie co
> znaczy, że ustawa o ochronie danych osobowych będzie przestrzegana.

:)
bardzo fajnie
ze komus sie cos chce zrobic
:)
_hehehe
Buk kolo Poznania
Wielkopolska
:)

proponowalbym jeszcze
aby jak ktos ma w sieci cos o swoim ogrodzie
to rowniez aby podpiac lacze
:)
w moim przypadku bylby to http://www.ogrod.friko.pl/str8_tadeusz_s.html
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2004-01-05 20:31:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponowalbym jeszcze
> aby jak ktos ma w sieci cos o swoim ogrodzie
> [...]

Przedpotopowe fotki:-(

Pozdrawia boletus

10. Data: 2004-01-05 20:38:20

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:btc7na$c4o$1@atlantis.news.tpi.pl,
Basia Kulesz napisał(a):

> Ogrody duże, małe i najmniejsze. Wystarczy doniczka ze szczypiorem:-)
> Albo - skoro grupa się zalkoholizowała - butelka nalewki;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

No to wszystko to mam i jeszcze filmy. Wobec tego: Henryk Pisuk - "Dziadek",
Bielsko Biała
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek